Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 fast det är ju knappast en ond sida? bara en sida som är mindre bra, det vill säga sämre, det vill säga dålig. Jo fast uttrycket är ju så.
Fidden Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 fast det är ju knappast en ond sida? bara en sida som är mindre bra, det vill säga sämre, det vill säga dålig. remixes are the path to the dark side 😱
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Jo fast uttrycket är ju så. Möjligt, men nu använde jag inget uttryck utan menade bokstavligen att jag gått över till sidan som jag förr tyckte var dålig. Alltså den dåliga sidan.
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 remixes are the path to the dark side 😱 ...and it all started with the postal service. 😱
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Möjligt, men nu använde jag inget uttryck utan menade bokstavligen att jag gått över till sidan som jag förr tyckte var dålig. Alltså den dåliga sidan. Så får man ju inte göra! 😱
Fidden Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 ...and it all started with the postal service. 😱 Nu får du en stjärna i stjärten för att du har så bra minne 😱
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Nu får du en stjärna i stjärten för att du har så bra minne 😱 😱 Det var drygt tre år sen.
SadamJR Postat 23 mars 2010 Trådstartare Postat 23 mars 2010 Är det nån mer av ungdomar som gillar elo förutom dingbats?
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Är det nån mer av ungdomar som gillar elo förutom dingbats? Jag har inte direkt lyssnat på dem, bara vet hur de låter.
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Är det nån mer av ungdomar som gillar elo förutom dingbats? Jag lyssnade en del på dom när jag lyssnade på classic rock och den typen av musik. Can't Get It Out of My Head är en favorit. Velvet Revolver gjorde en rätt okej cover på den med: http://www.youtube.com/watch?v=L374AQko1sY
debatt Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 (redigerat) Intressant. Trodde inte att du hade hört talas om ELO. Deras A new world reccord var en av mina favoritplattor en gång i världen. SadamJr har bra smak! Den är suverän. Livin Thing, Rockaria. En av Tal Bachman's favoritkompositörer f.ö. Ja, han som är son till Randy, ni vet. Jeff Lynne förresten, e han ihop med Rosie Vela nu? Redigerat 23 mars 2010 av debatt
SadamJR Postat 23 mars 2010 Trådstartare Postat 23 mars 2010 😱 Hade glömt det där. Ralf edström är ytterst sympatisk. Han tog sej alltid tid att prata med oss pojklagsspelare.
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Evil Woman och Showdown vill jag minnas är bra också. Telephone Line med.
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Vi spelade iofs Evil Woman i ensemblen i gymnasiet. Digidigiding, dingding, ding ding dingding ding.
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 eeeeeeeeeevil woman Den blir roligare om man sjunger "strong independent woman".
debatt Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 (redigerat) I grundskolan gjorde ett band en grym cover av Don't bring me down av ELO. Telephone Line och Can't get it out of my head är bra. Redigerat 23 mars 2010 av debatt
debatt Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Nej, nu har jag så ont i halsen att jag inte orkar skriva mer. Man kan ju ha halsfluss utan feber. Visste ni det? Pömsig Natta!
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 inte här. fett skönt att kunna vara uppe utan dåligt samvete xD
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 inte här. fett skönt att kunna vara uppe utan dåligt samvete xD Du som alltid brukar vara så stressad. Har du inget att göra imorgon?
debatt Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Har jag berättat att det i rusningstrafiken i en kraftigt befolkad spårvagn före kl 9 en morgon stod en kostymklädd man framför mig med en kvinna klädd i dräkt, typiska kontorsmänniskor modell minst mellanchefsnivå. Bägge i medelåldern. Helt sonika från det ena ämnet till det andra frågar mannen helt plötsligt "har du blivit rövknullad på sistone förresten?" Hon lägger huvudet på sned lite och funderar..."njaee... jo förrsten, i tisdags förra veckan!". Sedan skulle hon av nån hållplats senare, så var det inte mycket mer med det. Jag tyckte det var udda.
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Du som alltid brukar vara så stressad. Har du inget att göra imorgon? Nej. Tenta idag, nya kursen börjar på torsdag. Så imorgon ska jag sova ut! Fast har varit jäkligt skönt med bra dygnsrytm, vakna 8 är riktigt trevligt.
debatt Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 och NU God natt! Jag loggar ur dessutom. Ifall SadamJr undrar...
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Har jag berättat att det i rusningstrafiken i en kraftigt befolkad spårvagn före kl 9 en morgon stod en kostymklädd man framför mig med en kvinna klädd i dräkt, typiska kontorsmänniskor modell minst mellanchefsnivå. Bägge i medelåldern. Helt sonika från det ena ämnet till det andra frågar mannen helt plötsligt "har du blivit rövknullad på sistone förresten?" Hon lägger huvudet på sned lite och funderar..."njaee... jo förrsten, i tisdags förra veckan!". Sedan skulle hon av nån hållplats senare, så var det inte mycket mer med det. Jag tyckte det var udda. 😱 Det kan bara hända dig.
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Har jag berättat att det i rusningstrafiken i en kraftigt befolkad spårvagn före kl 9 en morgon stod en kostymklädd man framför mig med en kvinna klädd i dräkt, typiska kontorsmänniskor modell minst mellanchefsnivå. Bägge i medelåldern. Helt sonika från det ena ämnet till det andra frågar mannen helt plötsligt "har du blivit rövknullad på sistone förresten?" Hon lägger huvudet på sned lite och funderar..."njaee... jo förrsten, i tisdags förra veckan!". Sedan skulle hon av nån hållplats senare, så var det inte mycket mer med det. Jag tyckte det var udda. 😱
Recommended Posts