Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Intressant. Trodde inte att du hade hört talas om ELO. Deras A new world reccord var en av mina favoritplattor en gång i världen.

SadamJr har bra smak!

Den är suverän.

Livin Thing, Rockaria.

En av Tal Bachman's favoritkompositörer f.ö. Ja, han som är son till Randy, ni vet.

Jeff Lynne förresten, e han ihop med Rosie Vela nu?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag berättat att det i rusningstrafiken i en kraftigt befolkad spårvagn före kl 9 en morgon stod en kostymklädd man framför mig med en kvinna klädd i dräkt, typiska kontorsmänniskor modell minst mellanchefsnivå. Bägge i medelåldern. Helt sonika från det ena ämnet till det andra frågar mannen helt plötsligt "har du blivit rövknullad på sistone förresten?" Hon lägger huvudet på sned lite och funderar..."njaee... jo förrsten, i tisdags förra veckan!". Sedan skulle hon av nån hållplats senare, så var det inte mycket mer med det.

Jag tyckte det var udda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som alltid brukar vara så stressad. Har du inget att göra imorgon?

Nej. Tenta idag, nya kursen börjar på torsdag. Så imorgon ska jag sova ut! Fast har varit jäkligt skönt med bra dygnsrytm, vakna 8 är riktigt trevligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag berättat att det i rusningstrafiken i en kraftigt befolkad spårvagn före kl 9 en morgon stod en kostymklädd man framför mig med en kvinna klädd i dräkt, typiska kontorsmänniskor modell minst mellanchefsnivå. Bägge i medelåldern. Helt sonika från det ena ämnet till det andra frågar mannen helt plötsligt "har du blivit rövknullad på sistone förresten?" Hon lägger huvudet på sned lite och funderar..."njaee... jo förrsten, i tisdags förra veckan!". Sedan skulle hon av nån hållplats senare, så var det inte mycket mer med det.

Jag tyckte det var udda.

😱

Det kan bara hända dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag berättat att det i rusningstrafiken i en kraftigt befolkad spårvagn före kl 9 en morgon stod en kostymklädd man framför mig med en kvinna klädd i dräkt, typiska kontorsmänniskor modell minst mellanchefsnivå. Bägge i medelåldern. Helt sonika från det ena ämnet till det andra frågar mannen helt plötsligt "har du blivit rövknullad på sistone förresten?" Hon lägger huvudet på sned lite och funderar..."njaee... jo förrsten, i tisdags förra veckan!". Sedan skulle hon av nån hållplats senare, så var det inte mycket mer med det.

Jag tyckte det var udda.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...