Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Senaste skivan: pop med lite ELO-känsla, vocoders, glada melodier. Förra lite så också. Innan dess lika glatt men mindre ELO.

Intressant. Trodde inte att du hade hört talas om ELO. Deras A new world reccord var en av mina favoritplattor en gång i världen.

Link to comment
Dela på andra sajter

de som varken kommer till himlen, helvetet eller komposten antar jag. Själv ska jag komposteras.

Jag bryr mej inte, bara jag slipper ligga framme och lukta. Men även om man hamnar i komposten kan väl själen leva vidare på något sätt, eller hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bryr mej inte, bara jag slipper ligga framme och lukta. Men även om man hamnar i komposten kan väl själen leva vidare på något sätt, eller hur?

nä, "själen" är inget magiskt, det är bara ett gäng nervsignaler i våra hjärnor.

Link to comment
Dela på andra sajter

såklart att du blev 😆

Mm.. förbjuden av Banken. De tyckte jag hade haft för många intrångsförsök.

Men alla och envar kunde ju faktiskt räkna ut sina skatt på skatteverket se, oavsett om man hade e-leg eller ej. Så tack för tipset

Nu har jag ett så bra antivirusskydd dock, så att jag inte ens kan koppla in en extern hdd utan att inaktivera antirusskyddet manuellt, vilket tar två min varje gång.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tyckte folk som lyssnade på remixer var aslame förr men nu har jag ju insett att så inte är fallet. eller så är det så bara det att jag gått över till den dåliga sidan.

"Bad" i "the bad side" är väl snarare "ond".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...