Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Sorry.

Missade den då.

Född i Gbg.

jag tror slej klarar sig ändå, det där säger ju egentligen ingenting xD

Postat
Bott här hela mitt nuvarande liv då da.

Vad finns det som säger att du faktiskt skriver på svenska nu, och inte på nåt helt annat språk som bara råkar ha helt andra ord som stavas likadant?

Postat
Vad finns det som säger att du faktiskt skriver på svenska nu, och inte på nåt helt annat språk som bara råkar ha helt andra ord som stavas likadant?

Det var djupt! Du menar ord som stavas likadant, men som betyder helt andra saker!? Det var djupt!

Jag älskar utropstecken, till skillnad från andra människor.

God natt!!

Postat

nä men jag menar alltså att slejnard lugnt kan bära hatten på huvudet tills debatt berättat hur gammal han är 😆

Postat
Lite 70-talskänsla. På deras nya alltså. Den är inte släppt än, och jag vet inte hur lätt läckan är att få tag på.

Har dom gjort några plattor förut, och vilken ska man lyssna på?

Postat
Har dom gjort några plattor förut, och vilken ska man lyssna på?

Den som låter mest som den här är isåfall den innan, New Magnetic Wonder. Annars är väl vaheteren ehm... Her Wallpaper Reverie rätt bra också, men det är inte samma sak riktigt.

Postat
Det var djupt! Du menar ord som stavas likadant, men som betyder helt andra saker!? Det var djupt!

Jag älskar utropstecken, till skillnad från andra människor.

God natt!!

Är du säker på att du har loggat ut nu?

Postat
Den som låter mest som den här är isåfall den innan, New Magnetic Wonder. Annars är väl vaheteren ehm... Her Wallpaper Reverie rätt bra också, men det är inte samma sak riktigt.

Men hur låter dom? 20 ord.

Postat
Man kan inte vara säker på nåt förns man är död.

och eftersom vissa återföds hela tiden så är ingenting säkert.

Postat
Men hur låter dom? 20 ord.

Senaste skivan: pop med lite ELO-känsla, vocoders, glada melodier. Förra lite så också. Innan dess lika glatt men mindre ELO.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.