debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Hon är 37, men hon måste vara yngre på bilden. Jag tyckte seriöst hon såg ännu äldre ut.
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 hasch. haschisch gonatt allihopa och ta det lugnt med t-shpriten
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jag har en kompis som tagit över 300 k i studielån genom åren, men jobbat i över 15 år därefter och som tjänat asmycket pengar, men inte betalat en spänn på lånet. Hur fan går det till??? Jag har 120 k i lån kvar, betalat av en del. Men hade jag haft hans inkomster hade det varit slutbetalat för längesedan. Fidden, vad är det för fel att betala av på sitt lån snabbt? Det är väl bara bra om du kan det...
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 (redigerat) Idag fredag ska jag gå 800 meter minst för att slänga två påsar med tomma glasburkar på återvinningen. Slänga tre påsar skit i soprummet först. Jag ska ringa fastighetsförvaltningen också, så de skickar någon som får fart på vattnet i nedåtgående riktning i köket. Hände något otäckt förut. Det kom upp vatten underifrån i diskbänken, trots att jag inte spolade vatten. Lämna förbrukade asgamla och delvis oanvända läkemedel på Apoteket gör jag imorgon lördag istället. Då ska jag också passa på och panta tomflaskor. Redigerat 8 januari 2010 av debatt
Memphis Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Muhahaha Your browser does not support the HTML5 audio tag En Thorsynth som säger Thinkingmachine... hur tufft är inte det då? Grymt Loppan! 🙂
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Apropå att lämna gamla mediciner på Apoteket. "För miljöns skull" heter det så fint. I helvete heller!! De har dem till återanvändning. Jag var med min farbror på Apoteket, han skulle gamla lämna in mediciner som blivit över eller gått ut från vårdhemmet han jobbade på. De var väldigt noga med att kolla att alla förpackningar var hela och sånt. De sa till och med till honom om detta. "Den här var sönder i ena kanten, ser du, men vi kanske kan lägga i en ny paket". Så dividerade personalen sinsemellan. Fy fan!!
Memphis Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Kollat på Motorcross. Fett värt. Blir ju sugen att åka igen.
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Ny datummärkning och de kör skiten en runda till. Ungefär som Ica och köttfärsen.
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Jag har en kompis som tagit över 300 k i studielån genom åren, men jobbat i över 15 år därefter och som tjänat asmycket pengar, men inte betalat en spänn på lånet. Hur fan går det till??? Jag har 120 k i lån kvar, betalat av en del. Men hade jag haft hans inkomster hade det varit slutbetalat för längesedan. Fidden, vad är det för fel att betala av på sitt lån snabbt? Det är väl bara bra om du kan det... Säker på att han inte nolltaxerat? 🙂
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Säker på att han inte nolltaxerat? 🙂 Nej, för fan, han är noga med det serru. Jag vet inte hur sånt där funkar. En hel del jag vet har inte betalat ett skit på lånen. Redan när han studerade sa han att det inte fanns en djävel som hinner betala tillbaka sina lån - om de inte är vd eller nåt. Fattar inte alls. Jag har inget bra jobb, men har snart betalat av allt. Redan.
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Apropå att lämna gamla mediciner på Apoteket. "För miljöns skull" heter det så fint. I helvete heller!! De har dem till återanvändning. Jag var med min farbror på Apoteket, han skulle gamla lämna in mediciner som blivit över eller gått ut från vårdhemmet han jobbade på. De var väldigt noga med att kolla att alla förpackningar var hela och sånt. De sa till och med till honom om detta. "Den här var sönder i ena kanten, ser du, men vi kanske kan lägga i en ny paket". Så dividerade personalen sinsemellan. Fy fan!! Bra å veta! 🙂
Neosus Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Och vet ni vaaa!? Livet har vi bara till låns dessutom.. ...kanske dax att betala tebax hela skiten? 🙂
SadamJR Postat 8 januari 2010 Trådstartare Postat 8 januari 2010 Får vi va uppe så här sent? Läser ifatt igen men tar det bakvägen tror jag.
SadamJR Postat 8 januari 2010 Trådstartare Postat 8 januari 2010 Riset var stenhårt. Skit med mycket såna där färdigrätter man värmer upp. Dom enda färdigrätter som funkar är dom man kan köra i ugnen. Micro blir inte bra.
SadamJR Postat 8 januari 2010 Trådstartare Postat 8 januari 2010 jag gillar inte när man använder "CP" i andra sammanhang än att beskriva celebral pares. Såg nån som hade "heller CP än PK" som signatur. Undrar om det verkligen är sant? knappast. Har haft elever med cp-skada. En av dom skrev ett arbete om JFK när jag fick hoppa in några timmar. Upplyste honom om att JFK var en narkoman och en horbock osv. Han fick högsta betyg.
Recommended Posts