Pico Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Är det nån som brukar använda sig av top-knappen här på forumet? Brukar nog bli Home för mig.
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Aldrig tänkt på den. Vet inte vad den skulle vara bra för.
Fidden Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 funderar på att skaffa projektor istället för tv. har ju trots allt en perfekt vägg för ändamålet. ska mäta hur brett jag har. vänta lite.... Sådär. Lite drygt 2 meter. Rakt framför soffan dessutom. Det blir ungefär en 90" bild jag kan projicera där ☺️
Pazo Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 funderar på att skaffa projektor istället för tv. har ju trots allt en perfekt vägg för ändamålet. ska mäta hur brett jag har. vänta lite.... Sådär. Lite drygt 2 meter. Rakt framför soffan dessutom. Det blir ungefär en 90" bild jag kan projicera där ☺️ Dyrt bara? 😄
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Orka att en jag inte känner gick med i fancluben. Hur tänker man då? "Här är en grupp som är en fanclub för en kille jag inte känner och så står det att han kommer till tvåstad, och se där ja han hoppar på kortet. Det känns som en bra grupp, den går jag med i."
Pico Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Orka att en jag inte känner gick med i fancluben. Hur tänker man då? "Här är en grupp som är en fanclub för en kille jag inte känner och så står det att han kommer till tvåstad, och se där ja han hoppar på kortet. Det känns som en bra grupp, den går jag med i." wut? ☺️
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Orka att en jag inte känner gick med i fancluben. Hur tänker man då? "Här är en grupp som är en fanclub för en kille jag inte känner och så står det att han kommer till tvåstad, och se där ja han hoppar på kortet. Det känns som en bra grupp, den går jag med i." Funderade lite på att gå med i massa såna grupper på skoj. Typ "Vi som hatar att Annika Franzén aldrig svarar i telefon" och sånt.
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Jag fattade typ inte sebbe det minsta ☺️ Sopa! Richard gjorde en grupp som heter "Seppen fan club". I den har några gått med, bland annat en som heter Pauline som jag inte alls vet vem det är.
Memphis Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 (redigerat) Gjorde nyss asgoa Panini´s. 😄 Två mackor, lägger ett lager Creame Freäsch, lägger på massa små kycklingbitar, kryddiga ostskivor, och så lite kryddor, tog oregano, Franska Örter. Sedan grilla det i en toastgrill. Servera med Currysås och sallad. ☺️ Sjuuuuuukt mumsigt. 😄 Redigerat 23 mars 2010 av Memphis
Memphis Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 yep. 😄 Käkade det på en resturang en gång och vart tvungen attt testa. ☺️
Pico Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Sopa! Richard gjorde en grupp som heter "Seppen fan club". I den har några gått med, bland annat en som heter Pauline som jag inte alls vet vem det är. Mäh, det minns jag ju att jag läste. xD Jag trodde du bara snackade nonsens... gick med i någon annans grupp liksom, så som du beskrev jeppen som gick med i din grupp. ☺️
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån men det blev mitt smeknamn i bandet. Anton kallades för atto för han hette grahn i efternamn så när man sa det fort (atto grahn) lät det nästan som autograf.
Pico Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån men det blev mitt smeknamn i bandet. Anton kallades för atto för han hette grahn i efternamn så när man sa det fort (atto grahn) lät det nästan som autograf. atto grahn och katten paste
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Vääääääääääldigt nästan isåfall. Han borde gifta sig med nån av systrarna Graaf.
Recommended Posts