Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Var på läkarbesök för mitt nageltrång på tån förut. Och jag räknade med en operation om typ 2 veckor eller nått men han bara:

"-Ja, har du nått för dig nu? jag tänkte vi kan ta det me en gång..har bokat en sal.. vi kommer skära av en bit av nageln, så din nagel kommer bli lite smalare, kommer oxå etsa bort lite nerver och blodkärl osv..."

Jag bara: wtf, nu liksom? 🙂 Men jag körde på såklart. Och jäklar i helvete va ont det gjorde me bedövningen, fast skärandet och klippandet stack mest. Dock var jag viking så härdade fett bra.

Äntligen gjort det! 🙂

Hungrig någon? 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det e då helvete va de tjötar i Praktik-tråden. Jag kommer själv avlägga 1-2 veckor gratis praktik av mitt sommarlov som jag själv frivilligt fixat, bara för att få arbetslivserfarenhet och lära mig saker, få in en fot oxå liksom. Väldigt svårt att få jobb annars.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det e då helvete va de tjötar i Praktik-tråden. Jag kommer själv avlägga 1-2 veckor gratis praktik av mitt sommarlov som jag själv frivilligt fixat, bara för att få arbetslivserfarenhet och lära mig saker, få in en fot oxå liksom. Väldigt svårt att få jobb annars.

Hänger så många bitterfittor här på forumet. ☺️

Skillnaden är att du har fixat din praktik själv och vet vad du ger dej in på. Varför går inte trådskaparen i svaromål?

Bitterfittan SadamJR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...