Pico Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Starobrno, gött till lunchen. Ja alltså jag käkade en sallad till lunch, inte brewskin som blev lunch... själv... utan... ja, den fick vara med. Helt enkelt. 🙂
debatt Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Jag ska ta mig hem nu och sedan till jobbet, trots att det känns som halsfluss. Det var ju sååå längesen jag var sjuk, typ 10-14 dar.
Memphis Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 (redigerat) Var på läkarbesök för mitt nageltrång på tån förut. Och jag räknade med en operation om typ 2 veckor eller nått men han bara: "-Ja, har du nått för dig nu? jag tänkte vi kan ta det me en gång..har bokat en sal.. vi kommer skära av en bit av nageln, så din nagel kommer bli lite smalare, kommer oxå etsa bort lite nerver och blodkärl osv..." Jag bara: wtf, nu liksom? 🙂 Men jag körde på såklart. Och jäklar i helvete va ont det gjorde me bedövningen, fast skärandet och klippandet stack mest. Dock var jag viking så härdade fett bra. Äntligen gjort det! 🙂 Hungrig någon? 😄 Redigerat 23 mars 2010 av Memphis
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Nån jävla idiotfjortonåring som spinner med sin jävla töntmoppe utanför.
Neosus Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Nån jävla idiotfjortonåring som spinner med sin jävla töntmoppe utanför. Däng upp han
Memphis Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 (redigerat) Det e då helvete va de tjötar i Praktik-tråden. Jag kommer själv avlägga 1-2 veckor gratis praktik av mitt sommarlov som jag själv frivilligt fixat, bara för att få arbetslivserfarenhet och lära mig saker, få in en fot oxå liksom. Väldigt svårt att få jobb annars. Redigerat 23 mars 2010 av Memphis
SadamJR Postat 23 mars 2010 Trådstartare Postat 23 mars 2010 Det e då helvete va de tjötar i Praktik-tråden. Jag kommer själv avlägga 1-2 veckor gratis praktik av mitt sommarlov som jag själv frivilligt fixat, bara för att få arbetslivserfarenhet och lära mig saker, få in en fot oxå liksom. Väldigt svårt att få jobb annars. Hänger så många bitterfittor här på forumet. ☺️ Skillnaden är att du har fixat din praktik själv och vet vad du ger dej in på. Varför går inte trådskaparen i svaromål? Bitterfittan SadamJR.
SadamJR Postat 23 mars 2010 Trådstartare Postat 23 mars 2010 The Apples in Stereos nya är rätt skön. Är det typ, 3 av 5?
SadamJR Postat 23 mars 2010 Trådstartare Postat 23 mars 2010 VIll inte ge betyg. Behövs inte. "Rätt skön", 3:a, solklart, men jag kan ju ha helt fel oxå.
Dingbats Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Behövs inte. "Rätt skön", 3:a, solklart, men jag kan ju ha helt fel oxå. Nej, mer än tre. Typ 7,2.
Overkill Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Är det nån som brukar använda sig av top-knappen här på forumet?
Recommended Posts