Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

jag har gjort det, det var lite bökigt mest för att jag inte har en mixer utan bara en kass blender.

Postat

jag vet inte vad som är mixer och vad som är blender, men vi har något i alla fall. det var ju faktiskt väldigt gott och göra egna brukar ju vara billigare.

Postat

kul konversation förut förresten xd

pazo: vi har ju typ levt som vegetarianer ganska länge nu

jag: har vi?

pazo: ja om man tar bort kyckling då

jag: pålägget då?

pazo: ja men det är ju pålägg

xD

Postat
jag vet inte vad som är mixer och vad som är blender, men vi har något i alla fall. det var ju faktiskt väldigt gott och göra egna brukar ju vara billigare.

Det är faktiskt tveksamt om det blir billigare, billigast blir det nog att köpa färdig som man blandar med vatten och steker.

jag friterade mina, och då går det åt en hel del frityrolja som man kanske inte får tillfälle att använda igen.

bättre isåfall att laga denhär lasagnen, den är kungligt god!

Postat

ang. mixer och blender... jag vet inte hur det är egentligen, men som jag ser det så är den höga prylen på denna bilden en blender och den låga en mixer.

P023424.jpg

Postat
ang. mixer och blender... jag vet inte hur det är egentligen, men som jag ser det så är den höga prylen på denna bilden en blender och den låga en mixer.

P023424.jpg

Som jag ser det är båda mixrar, men möjligen att nån av dem skulle kunna vara en matberedare.

Postat
Det är faktiskt tveksamt om det blir billigare, billigast blir det nog att köpa färdig som man blandar med vatten och steker.

jag friterade mina, och då går det åt en hel del frityrolja som man kanske inte får tillfälle att använda igen.

bättre isåfall att laga denhär lasagnen, den är kungligt god!

Vi köpte sånt där paket från Hälsans kök med falafelbollar, tror nog inte det är det billigaste faktiskt. Fritera vet jag väl inte, kan man inte bara rulla några bollar och steka dom? 😛

Postat

Apropå matberedare. I The Sims, iaf i ettan men vem fan har spelat de andra, var man typ tvungen att ha en matberedare, annars dog simmarna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.