Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

jag vet inte vad som är mixer och vad som är blender, men vi har något i alla fall. det var ju faktiskt väldigt gott och göra egna brukar ju vara billigare.

Det är faktiskt tveksamt om det blir billigare, billigast blir det nog att köpa färdig som man blandar med vatten och steker.

jag friterade mina, och då går det åt en hel del frityrolja som man kanske inte får tillfälle att använda igen.

bättre isåfall att laga denhär lasagnen, den är kungligt god!

Link to comment
Dela på andra sajter

ang. mixer och blender... jag vet inte hur det är egentligen, men som jag ser det så är den höga prylen på denna bilden en blender och den låga en mixer.

P023424.jpg

Som jag ser det är båda mixrar, men möjligen att nån av dem skulle kunna vara en matberedare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är faktiskt tveksamt om det blir billigare, billigast blir det nog att köpa färdig som man blandar med vatten och steker.

jag friterade mina, och då går det åt en hel del frityrolja som man kanske inte får tillfälle att använda igen.

bättre isåfall att laga denhär lasagnen, den är kungligt god!

Vi köpte sånt där paket från Hälsans kök med falafelbollar, tror nog inte det är det billigaste faktiskt. Fritera vet jag väl inte, kan man inte bara rulla några bollar och steka dom? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...