Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 ok, men vad ska man ha för domän då?bettendorf-music.com känns som en musikaffär bettendorf-now.com känns b imfrombettendorf.com känns pga omständigheterna otänkbart :X bettendorf-online.com känns som en ISP bettendorf.se är ledigt. Annars bettingdork.com kanske?
Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 så går det. låt klara suga istället. Vem är Klara? 😑
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 bettendorf.se är ledigt. Annars bettingdork.com kanske? men det är ju inte internaaatsional. fast å andra sidan. hybris kan man ju kanske skippa 😑
Pazo Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Alltså... Skaru byta namn på crumblezone eller börja på något helt nytt? 😑
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 men det är ju inte internaaatsional. fast å andra sidan. hybris kan man ju kanske skippa 😑 Eller bara nåt helt annat. http://www.blokcet.se/ är ledigt!
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Eller bara nåt helt annat. http://www.blokcet.se/ är ledigt! nää, det är fusk. möjligen kan jag byta ut ett par bokstäver. Fittendorf Tittendorf Pittendorf Shitendorf Kittendorf Fiddendorf Fettendorf Pettendorf Wettendorf
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Alltså... Skaru byta namn på crumblezone eller börja på något helt nytt? 😮 nä jag ska nog inte göra nåt av dem egentligen, fast egentligen borde man väl bara för att spränga sin heliga ko 🙂
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Nej, bettendorph.com är överlägset bäst. Men det är ju bara konstigt. Det är ju som om Metallica skulle ha en officiell hemsida på metalica.com, eller Facebook skulle ligga på facebok.com. Då kommer ju folk tro att du heter Bettendorph.
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Men det är ju bara konstigt. Det är ju som om Metallica skulle ha en officiell hemsida på metalica.com, eller Facebook skulle ligga på facebok.com. Då kommer ju folk tro att du heter Bettendorph. men det är så det funkar. Man får välja namn efter vilken domän som finns ledig. Om kent.nu hade varit upptaget, hade kent hetat kenth.
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 fast det blir ju iofs jobbigt om jag startar ett projekt som heter bettendorf, för då måste jag göra jättehård tysk techno.
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 (redigerat) men det är så det funkar. Man får välja namn efter vilken domän som finns ledig. Om kent.nu hade varit upptaget, hade kent hetat kenth. Sånt är ju bara lame. Bettendorph är ju sugakuk i jämförelse med Bettendorf. Nån måtta får det vara. Och för att ta några exempel från min egen musiksmak eftersom det är det jag känner till: Animal Collective - myanimalhome.net The Microphones / Mount Eerie - pwelverumandsun.com [ingenting] - nadazipp.se Deerhunter / Atlas Sound - deerhuntertheband.blogspot.com Redigerat 8 januari 2010 av Dingbats
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 får jag jobbet ska jag fan betala 5k i månaden på det där jävla lånet. Än sen då? Då blir det ju avbetalat fortare.
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Än sen då? Då blir det ju avbetalat fortare. va? 🙂
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 hmm. det är mkt snyggare med f på slutet. blir mer symmetriskt.
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 vetniva jag ska gå på toa och gå till sängs JAG HATAR ATT LÄGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGA mig jag vill flytta till cancer
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 men helvete, varför sitter jag här, jag ska ju upp tidigt imorgon och hjälpa till med en flytt...
Dingbats Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 men helvete, varför sitter jag här, jag ska ju upp tidigt imorgon och hjälpa till med en flytt... Jag flyttar inte förns på lördag, men det är snällt att du vill hjälpa till.
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 En bra grej att tänka när man känner sig ledsen och att livet är meningslöst är att, jaja, jag är ju ändå bara en hop atomer som inbillar sig att den har ett medvetande och att världen är meningsfull. Du har blivit vis. 🙂
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 vetniva vetniva.com (och typ alla andra toppdomäner också) är ledig!
debatt Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 jaja, jag håller inte med er i sepefrågan. jag tycker det ser illa ut helt enkelt. Antagligen är det väl mer en generationsfråga kanske? Det är riktigt! Skjut dom djävlarna!!
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 veckovill.se borde någon ta, för den är också ledig. (och veckovild också)
Fidden Postat 8 januari 2010 Postat 8 januari 2010 Det är riktigt! Skjut dom djävlarna!! jag tycker djävlarna får väldigt mycket skit. vad har väl de gjort för ont?
Recommended Posts