Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Laga inte det som inte är sönder.

De är ju sönder. Men de kommer bli olagningsbara. Olagbara kanske det heter. Olagliga.

Postat
De är ju sönder. Men de kommer bli olagningsbara. Olagbara kanske det heter. Olagliga.

Så de är sönder, och om du inte lagar dem så är de snart sönder? Känns som en plot hämtad från terminator. En symaskin sänds bakåt i tiden för att förhindra att byxorna går sönder.

Postat
Så de är sönder, och om du inte lagar dem så är de snart sönder? Känns som en plot hämtad från terminator. En symaskin sänds bakåt i tiden för att förhindra att byxorna går sönder.

Nåt i den stilen jag har tänkt mig. Eller så bara använder jag jeanslappar.

Postat
Hej Pôjka!!

Maddike betyder mask på danska! Då är det väl därifrån Madicken har fått sitt namn då, om det är inte är nån småländsk slang eller nåt också.

Postat
Maddike betyder mask på danska! Då är det väl därifrån Madicken har fått sitt namn då, om det är inte är nån småländsk slang eller nåt också.

Är slang ett annat ord för mask? :rolleyes:

Postat
Nåt i den stilen jag har tänkt mig. Eller så bara använder jag jeanslappar.

tja, borde väl inte vara så ovanligt längre. värre var det förr, då gick det mest klädda i färgglad renhud.

Postat

Tur det var byxorna som var slitna i alla fall, och inte benen.

Postat
Ska nog börja köra en gång i deceniet max 🥰

Eller så skiter vi i det från och med nu! xD

Våga vägra rakning!

Postat

Jag har funderat på att köra det som ett experiment nån gång. Men det sega är ju att typ första veckan så kommer det bara se fjunigt ut.

Postat

Eller, nej, det gör vi inte alls. Jag får inte nuppa när jag är orakad... 🥰

Postat
En gång i veckan, högst... 😄
Eller, nej, det gör vi inte alls. Jag får inte nuppa när jag är orakad... 🥰

Ok, ni kan ju räkna ut resten... 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.