Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Heh, jag ligger och kollar på det nu faktiskt. Är ju en del extra i jämförelse med filmen plus att jag inte sett trean som så småningom kommer. En del skådisar är ju lite lama, men men.

Postat
Heh, jag ligger och kollar på det nu faktiskt. Är ju en del extra i jämförelse med filmen plus att jag inte sett trean som så småningom kommer. En del skådisar är ju lite lama, men men.

ja men jag trodde ju det skulle vara typ bäck xD

Postat
Hej å hoppla!

Här har vart kalas halva dan....åsså håller jag på med en födelsedagslåt till en annan person som ska fylla 30...hehe blir sköj! 🙂

Det e seriöst en asbra present. Min polare i Fredags blev asglad för min låt. 🙂

Postat
Om man skulle skriva musikblogg. Jag reggade en för nån månad sen.

Du hade ju en förut, men det varade ju inte länge. Men det vore nog kul!

Postat
Du hade ju en förut, men det varade ju inte länge. Men det vore nog kul!

Då hade jag så sjukt snäv musiksmak bara. Nu kan jag ju skriva om indie och hela den typen av musik som jag var begränsad till förut, plus electro, hiphop, osv.

Postat
Då hade jag så sjukt snäv musiksmak bara. Nu kan jag ju skriva om indie och hela den typen av musik som jag var begränsad till förut, plus electro, hiphop, osv.

Japp! Du kommer bli större än Pitchfork!

Postat

Den här danskens musikervitsar suger. Den absolut bästa hittills är:

Hur många gitarrister behövs det för att byta en glödlampa?

- 20. En till att sätta glödlampan i fästet och 19 till att röka så mycket hasch att rummet roterar runt glödlampan.

Postat

Är det många indie-typer som är intresserade av electro och hiphop? Låter inte alltihop lite föråldrat föresten?

Postat
Nämn 10.

Ane Brun

My Bubba & Mi

Keren Ann

Britta Persson

Devendra Banhart

Emilie Lund

First Aid Kit

Jenny Gillespie

Marissa Nadler

Slow Club

Steso Songs

Taxi Taxi!

The Weepies

Postat
Är det många indie-typer som är intresserade av electro och hiphop? Låter inte alltihop lite föråldrat föresten?

Jag vet inte, det finns det väl säkert. Hur då föråldrat?

Postat
Jag vet inte, det finns det väl säkert. Hur då föråldrat?

Han menar nog att det där med musikbloggar var uttjatat redan på 80-talet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.