Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Heh, jag ligger och kollar på det nu faktiskt. Är ju en del extra i jämförelse med filmen plus att jag inte sett trean som så småningom kommer. En del skådisar är ju lite lama, men men.

ja men jag trodde ju det skulle vara typ bäck xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej å hoppla!

Här har vart kalas halva dan....åsså håller jag på med en födelsedagslåt till en annan person som ska fylla 30...hehe blir sköj! 🙂

Det e seriöst en asbra present. Min polare i Fredags blev asglad för min låt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Du hade ju en förut, men det varade ju inte länge. Men det vore nog kul!

Då hade jag så sjukt snäv musiksmak bara. Nu kan jag ju skriva om indie och hela den typen av musik som jag var begränsad till förut, plus electro, hiphop, osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då hade jag så sjukt snäv musiksmak bara. Nu kan jag ju skriva om indie och hela den typen av musik som jag var begränsad till förut, plus electro, hiphop, osv.

Japp! Du kommer bli större än Pitchfork!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här danskens musikervitsar suger. Den absolut bästa hittills är:

Hur många gitarrister behövs det för att byta en glödlampa?

- 20. En till att sätta glödlampan i fästet och 19 till att röka så mycket hasch att rummet roterar runt glödlampan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då hade jag så sjukt snäv musiksmak bara. Nu kan jag ju skriva om indie och hela den typen av musik som jag var begränsad till förut, plus electro, hiphop, osv.

Är det många indie-typer som är intresserade av electro och hiphop? Låter inte alltihop lite föråldrat föresten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...