Memphis Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Vet ni varför DJ oftast är singel? Jo dom får alltid börja om från scratch HAhahAAHAHA 😆 :lol: ...va roligt ☺️ 😄😆😆 Den va sjukt rolig faktiskt. xD
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Det man kan köra är typ "digitala vinyler" där man har vinylskivor som är kopplade till dator så man kan scratcha mp3:or typ. Och lite dyrare CDJ-spelare har jog wheels (den stora runda saken) med två funktioner: snurrar man uppepå så scratchar man tror jag medan på kanten är det som vanligt att man puttar lite på låten. Men digitala vinyler låter ju som en lamare variant av CDJ.
Fidden Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Vaddå, seriöst, small datorn? ☺️ Ja. Det small till när jag slog på huvudströmbrytaren på datorns baksida. Jag tänkte att det kanske bara var nån brygga av damm som hade lite kul, så jag provade att trycka på onknappen på framsidan sen också. det var då säkringen gick. dock utan smällen den gången.
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Ja. Det small till när jag slog på huvudströmbrytaren på datorns baksida. Jag tänkte att det kanske bara var nån brygga av damm som hade lite kul, så jag provade att trycka på onknappen på framsidan sen också. det var då säkringen gick. dock utan smällen den gången. Hade vart kul om strömmen gick i hela huset och du blev vräkt.
Memphis Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Jag tror helt enkelt Fiddens dator strejkar. Den ville aldrig flytta till köping.
Memphis Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Såg nyss på filmen "Up". Skön film. ☺️ Squirrel!!! xD
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Jag vill bli tjej och ligga med folk. Fast en grej att ligga med killar, men att bli kär i dem? Läbbigt.
SadamJR Postat 21 mars 2010 Trådstartare Postat 21 mars 2010 Jag vill bli tjej och ligga med folk. Fast en grej att ligga med killar, men att bli kär i dem? Läbbigt. Du skriver mycket om sex du.
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Du skriver mycket om sex du. Det skulle du också gjort om du hade internet när du var nitton. Kanske.
SadamJR Postat 21 mars 2010 Trådstartare Postat 21 mars 2010 Det skulle du också gjort om du hade internet när du var nitton. Kanske. Ack, den som var ung och olycklig.
Fidden Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 jag hade internet när jag var nitton. minns inte riktigt vad man gjorde med det då dock.. förutom porr.
Dingbats Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 jag hade internet när jag var nitton. minns inte riktigt vad man gjorde med det då dock.. förutom porr. Animerad gif-porr.
debatt Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Macbook Pro 15"! 🙂 Eller en 13" med fett innehåll! Jag hade satsat på en iMac Quad med två stycken 24" skärmar.
Recommended Posts