Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

En bra grej att tänka när man känner sig ledsen och att livet är meningslöst är att, jaja, jag är ju ändå bara en hop atomer som inbillar sig att den har ett medvetande och att världen är meningsfull.

Postat
En bra grej att tänka när man känner sig ledsen och att livet är meningslöst är att, jaja, jag är ju ändå bara en hop atomer som inbillar sig att den har ett medvetande och att världen är meningsfull.

🙁

Postat

Pazo och overkill... hur funkar det hos er, är det typ knack knack knack pazo, knack knack knack pazo, knack knack knack pazo och vice versa?

Postat (redigerat)

♪♩♫♩♩♩.♪♩.♪♩♩♫♫♩♫♫♪♬♩

Redigerat av Linus
Postat

Vi har en jättemysig videobutik nere i centrum som vi alltid hyr film på. De känner igen oss när vi kommer in liksom. En kille som jobbar där ser ut som Jake Gyllenhaal fast mullig moppepojke, han är gullig.

Men nu ska vi flytta 🙁

Postat
Pazo och overkill... hur funkar det hos er, är det typ knack knack knack pazo, knack knack knack pazo, knack knack knack pazo och vice versa?

😛😄

Funkar mer på "ÖH!"-basis hos oss 🙁

Postat
egentligen hade jag nog hellre velat bli språkvetare istället för statsvetare

Språkvetenskap är sjukt intressant.

Angående bilden: det är Jamie T, som slog igenom med låten "If You Got the Money".

Postat
Aha, smart! Jag tror väl jag kommer ha det! Fyller ju år snart.

Soft.

När jag postade bilden trodde jag att låten hette "If I Had the Money", så jag syftade egentligen på mig själv. Jag är inte så himla säker på hur mycket pengar jag kommer ha, men jag borde ha så det räcker.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.