Memphis Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Här e covern jag gjorde ifall nån vill lyssna. Your browser does not support the HTML5 audio tag
Overkill Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Här e covern jag gjorde ifall nån vill lyssna. Your browser does not support the HTML5 audio tag najs ändå 😄
Memphis Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 (redigerat) najs ändå 😄 😄 Gött! Tack killis 🙂 Redigerat 20 mars 2010 av Memphis
Memphis Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Nu e ju inte jag någon sångare direkt, så fick sitta i timmar för att sätta det hyfsat.. xD Sedan klipps ljudet på trummorna ibland av nån anledning. :S
Neosus Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Här e covern jag gjorde ifall nån vill lyssna. Your browser does not support the HTML5 audio tag Låter bra 😄
Memphis Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Herrejävlar, kom på att jag suttit vid datorn i 12 timmar i sträck nu! 😄
Fidden Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 och här sitter jag i mörkret efter att proppen gått när jag försökte få igång min stationära dator 😄 RIP... ;(
Fidden Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 😄 Men byta propp då? proppen är ju inte det primära felet, det är ju bara ett följdfel. Lär ha blivit fet kortslutning i datorn. Den är körd.
SadamJR Postat 20 mars 2010 Trådstartare Postat 20 mars 2010 vadå, klart man kan pissa med bånge 😄 Du har missförstått. Det där kallas orgasm.
Memphis Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 proppen är ju inte det primära felet, det är ju bara ett följdfel. Lär ha blivit fet kortslutning i datorn. Den är körd. Nej, behöver det inte alls vara. Hemma hos farsan (gammalt hus) så gick ofta proppen när man slog på damsugaren för att det blev överbelastat, men var bara at byta och då plötsligt gick det att köra damsugaren. 😄
Fidden Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Nej, behöver det inte alls vara. Hemma hos farsan (gammalt hus) så gick ofta proppen när man slog på damsugaren för att det blev överbelastat, men var bara at byta och då plötsligt gick det att köra damsugaren. 😄 Blixtrade det och lät PANG inne i dammsugaren? 😄
SadamJR Postat 20 mars 2010 Trådstartare Postat 20 mars 2010 Tyckte millenium var rätt bra. Det var i alla fall skapligt tempo. Det är det nästan aldrig i svenska deckare annars.
Overkill Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Jag gillar millenium! har dock bara läst serien en gång (första boken två). Riktigt bra böcker.
Overkill Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Jag gillar millenium! har dock bara läst serien en gång (första boken två). Riktigt bra böcker.
Overkill Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Förmodligen mer än en. 😄 Men jag brukar läsa böcker jag gillar fler än en gång. Eller det gäller nog bara harry potter när jag tänker efter, så det kanske inte är något allmänt applicerbart. Jaja.
slejnard Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Här e covern jag gjorde ifall nån vill lyssna. Your browser does not support the HTML5 audio tag Lyssnar nu! Skönt. Och du kan ju visst sjunga! Japp jag såg millenium på tv. Spännande! ORKA BÖCKERNA! 😄
Overkill Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 När jag tänker i förhand om sommaren så tänker jag att jag ska passa på att läsa massor, plugga matte och vara ute och springa. Det kommer sluta med att jag ligger i sängen, pillar navelludd och surfar/kollar på tv-serier. Vore ju så mycket roligare att läsa lite roliga böcker. Finns ju massor av intressanta ekonomiböcker har jag märkt, skulle vilja läsa något av Friedman, Bernanke och så Keynes bok.
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 När jag tänker i förhand om sommaren så tänker jag att jag ska passa på att läsa massor, plugga matte och vara ute och springa. Det kommer sluta med att jag ligger i sängen, pillar navelludd och surfar/kollar på tv-serier. Ligga i sängen kan du göra på natten. Ställ klockan på nio och tvinga dig själv att gå och duscha direkt. Alternativt var uppbokad till klockan elva varje förmiddag så kan du inte slöa. Matten har du ju kommit in på? Dåså. Läs böcker istället för refresha längsta och fejan för att nånting kanske händer var tionde minut.
Recommended Posts