Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

proppen är ju inte det primära felet, det är ju bara ett följdfel. Lär ha blivit fet kortslutning i datorn. Den är körd.

Nej, behöver det inte alls vara. Hemma hos farsan (gammalt hus) så gick ofta proppen när man slog på damsugaren för att det blev överbelastat, men var bara at byta och då plötsligt gick det att köra damsugaren. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, behöver det inte alls vara. Hemma hos farsan (gammalt hus) så gick ofta proppen när man slog på damsugaren för att det blev överbelastat, men var bara at byta och då plötsligt gick det att köra damsugaren. 😄

Blixtrade det och lät PANG inne i dammsugaren? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag tänker i förhand om sommaren så tänker jag att jag ska passa på att läsa massor, plugga matte och vara ute och springa. Det kommer sluta med att jag ligger i sängen, pillar navelludd och surfar/kollar på tv-serier.

Vore ju så mycket roligare att läsa lite roliga böcker. Finns ju massor av intressanta ekonomiböcker har jag märkt, skulle vilja läsa något av Friedman, Bernanke och så Keynes bok.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag tänker i förhand om sommaren så tänker jag att jag ska passa på att läsa massor, plugga matte och vara ute och springa. Det kommer sluta med att jag ligger i sängen, pillar navelludd och surfar/kollar på tv-serier.

Ligga i sängen kan du göra på natten. Ställ klockan på nio och tvinga dig själv att gå och duscha direkt. Alternativt var uppbokad till klockan elva varje förmiddag så kan du inte slöa. Matten har du ju kommit in på? Dåså. Läs böcker istället för refresha längsta och fejan för att nånting kanske händer var tionde minut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...