Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Ja, och framför allt sköna att sätta i och ta ur. De sitter fast bra, men är aldrig jobbiga att dra ur som tele kan vara. Och små och smidiga.

Japp! Har dock en RCA som är svår att dra ut å in. är väl lite för tight antar jag. Men jag har faktiskt bara rca och usb här. Förutom då högtalarsladdarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför i helvete skulle man köpa en förlovningsring till nån för typ 20 000? Eller ens 5000? Idiotiskt ju. Jag skulle närapå bli förnärmad om nån gav mig en ring och sa att den var så in i helvete dyr. Lägg pengarna på nåt vettigt pucko.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hon har föreslagit att sexköpare ska få färgglada brev hemskickade för att skämmas.

Var jag den enda som tänkte "Haha, det dröjer inte länge innan ett kuvert kommer i närheten av en scanner och sprids på nätet. Sedan kommer folk att skicka brev i sådana kuvert till folk de kommit på kant med..."?

Det skulle gå rätt fort innan kuvert-grejen spelat ut sin roll för alla som ser kuvertet tänker "Suck, det där skämtet är lite uttjatat" istället för att misstänka sexköpare.

Link to comment
Dela på andra sajter

argh. Jag får skolvibbar av att översätta den här skiten. Varför skulle man nånsin vilja analysera ett musikstycke så in i helvete? Jag skiter i om det där fissmollet är en molltonikakontraparallell eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...