Pazo Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Jag har alla fem inkopplade just nu. Fast ena är bara en sladd som inte leder nånstans, så i princip bara fyra saker inkopplade
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Jag har stereo-RCA inkopplade direkt från datorns inbyggda ljudkort nu, med teleadaptrar in i ljudmojen. Och så XLR ut till högtalarna.
Pazo Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Från datorns externa ljudkort till mixern med rca, Från cdspelare #1 med rca, från Cdspelare#2 med rca, En sladd utan mål Rca, Från killis hela Djsett (från mxern iof) med en rca in i kanal 3 i min mixer. Allt är kopplad till samma mixer.
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Mycket RCA där. Det är ju faktiskt sköna kontakter. Det är nog nästan min favorit.
Pazo Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Mycket RCA där. Det är ju faktiskt sköna kontakter. Det är nog nästan min favorit. Faktiskt. Mycket man kan göra med dem
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Faktiskt. Mycket man kan göra med dem Ja, och framför allt sköna att sätta i och ta ur. De sitter fast bra, men är aldrig jobbiga att dra ur som tele kan vara. Och små och smidiga.
Pazo Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Ja, och framför allt sköna att sätta i och ta ur. De sitter fast bra, men är aldrig jobbiga att dra ur som tele kan vara. Och små och smidiga. Japp! Har dock en RCA som är svår att dra ut å in. är väl lite för tight antar jag. Men jag har faktiskt bara rca och usb här. Förutom då högtalarsladdarna.
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Varför i helvete skulle man köpa en förlovningsring till nån för typ 20 000? Eller ens 5000? Idiotiskt ju. Jag skulle närapå bli förnärmad om nån gav mig en ring och sa att den var så in i helvete dyr. Lägg pengarna på nåt vettigt pucko.
Pazo Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Typ! 😄 Skulle aldrig köpa eller vilja ha en ring som kosta så jälla mkt.
Linus Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Och hon har föreslagit att sexköpare ska få färgglada brev hemskickade för att skämmas. Var jag den enda som tänkte "Haha, det dröjer inte länge innan ett kuvert kommer i närheten av en scanner och sprids på nätet. Sedan kommer folk att skicka brev i sådana kuvert till folk de kommit på kant med..."? Det skulle gå rätt fort innan kuvert-grejen spelat ut sin roll för alla som ser kuvertet tänker "Suck, det där skämtet är lite uttjatat" istället för att misstänka sexköpare.
Pazo Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Funtar på att dra ut å srpinga en runda jag hittade på nu på 3.65 km.
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 argh. Jag får skolvibbar av att översätta den här skiten. Varför skulle man nånsin vilja analysera ett musikstycke så in i helvete? Jag skiter i om det där fissmollet är en molltonikakontraparallell eller inte.
Dingbats Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Folk som aktivt nynnar på reklamlåtar typ "fredagsm*s" och "unib*t" borde hängas offentligt.
Recommended Posts