Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Min musikdröm är att vara i ett okänt indieband som turnerar massor i usa på små coola klubbar, spelar på SXSW och andra festivaler, och är okänt för den stora massan men känt i indiekretsar. Behöver inte tjäna mycket pengar, utan bara så man klarar sig. Det hade varit riktigt fint.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal rikedom så kan man ju tänka på intellektuell rikedom, eller intellektuell framgång. Då kan man kanske tänka på skrivande, och då tänker jag på popmatters. Och då tänker jag på att första artikeln i serien om musik och teknologi publicerades i måndags och jag har inte hört något på 1,5 vecka om artikeln jag skrev. 😄 Den blev faktiskt bra i slutändan ju.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar om manageryrket kommer med att man måste ringa folk.

Nope, aldrig någonsin. Du kommer inte behöva var den som direkt fixar något. Du står mest i baren med en kall öl, stöter

på några groupies och säger att du måste testa dem innan du kan cleara dem för bandet. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope, aldrig någonsin. Du kommer inte behöva var den som direkt fixar något. Du står mest i baren med en kall öl, stöter

på några groupies och säger att du måste testa dem innan du kan cleara dem för bandet. 😄

Ah, men vad najs. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, något industrilöneavtal har precis blivit klart. "Avtalet ger 2,6 procent under avtalsperiodens 18 månader, den 1 april till och med den 30 september 2011."

Med ett inflationsmål på 2 procent för ett år blir det 3 procent för 18 månader. Med andra ord innebär det nya avtalet en lönesänkning. xD

reallöner

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...