Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
jag tycker det ser skitilla ut när man skriver sepa sig och så. Ävenom det är vanligare så fattar jag inte varför man vill använda det.

Empatibrist lite. Fast det kasnek beror på hur man vuxit upp, om man träffat personer med problem

Nåja. Ingen lär ändra sig, men skönt o skriva lite.

Nja, empatibrist är det väl inte direkt. En i min gymnasieklass har cp och jag förstod ju hennes problem och tyckte så klart synd om henne för det, men hon vr ju precis som vem som helst liksom förutom att hon gick lite annorlunda. Bara för att jag säger att datorn separ eller att den här uppgiften är cp så betyder ju inte det att jag tycker något speciellt om henne. Är ju dessutom liksom uppväxt med det uttrycket så vare sig man vill det eller inte så sitter det ju ganska djupt rotat ändå. Nu låter det kanske som att jag använder det hela tiden, men det gör jag inte utan säger det nån gång ibland bara.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Sega ni var då. Det är så jävla trist att gå till badrummet och gå på toa, tvätta ansiktet, borsta tänderna, smörja in sig med finnkräm, gå på toa igen... men om ingen skriver blir jag ju tvungen.

fem spänn på att jag är ninjad

Postat
Min mamma är faktiskt snygg och ungdomlig för att vara 53, så tyst med dig.
Min mamma är snyggare än din mamma!
Postat
Muhahaha

En Thorsynth som säger Thinkingmachine... hur tufft är inte det då?

Snyggt, allt styrt från Thors step sequencer antar jag? Det är ett pilligt jobb det där. 😄

Postat
Du missförstår. Jag betalade femman för att få knulla sönder din mamma.

ungefär som en såndär rolig åkattraktion på tivoli? gjorde det inte ont på snoppen att slå emot den där femman sen?

Postat

jaja, jag håller inte med er i sepefrågan. jag tycker det ser illa ut helt enkelt. Antagligen är det väl mer en generationsfråga kanske?

och nej, svensktalande män, eller varelser av manligt kön, har jag redan ordnat 😄

Postat
ungefär som en såndär rolig åkattraktion på tivoli? gjorde det inte ont på snoppen att slå emot den där femman sen?

Jo lite bara.

drloop (oregistrerad)
Postat
Snyggt, allt styrt från Thors step sequencer antar jag? Det är ett pilligt jobb det där. 😎

Jupp... Thor step sequenser. På "comb" så ligger även en liten vocoder och eq för att gryna till det lite.

Skall erkänna att det är min bandbroder som pillat ihop patchen. Jag har inte tålamod. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.