Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Haha, något industrilöneavtal har precis blivit klart. "Avtalet ger 2,6 procent under avtalsperiodens 18 månader, den 1 april till och med den 30 september 2011."

Med ett inflationsmål på 2 procent för ett år blir det 3 procent för 18 månader. Med andra ord innebär det nya avtalet en lönesänkning. xD

Postat

Inser att jag skriver utan att ha CAPS påslaget trots att det är Dynamic Range Day.

Men ni känner ju till hela syftet så då tjänar det inte något till att ha på CAPS...

Postat
Tycker det är kul att memphis slängt ut sig massa konstiga påståenden på fejjan å alla liksom nappat stenhårt! 😆

Vad är det för påståenden? Har inte facebook.

Postat
Beatrice Ask är tydligen mentalt handikappad.

Jag funderar på att skicka ett kuvert till hennes hemadress i nån gäll färg med en hälsning från närmaste psykiatriska klinik.

Postat
Jag funderar på att skicka ett kuvert till hennes hemadress i nån gäll färg med en hälsning från närmaste psykiatriska klinik.

Rolig felskrivning där, gäll.

Postat
Och hon har föreslagit att sexköpare ska få färgglada brev hemskickade för att skämmas.

Misstänkta stod det.

Postat
JA, DET VAR VÄL DEN DÄR MISSTÄNKT-PRYLEN SOM VAR DET GALNA I DET HELA.

Menar du att det var bra annars? Och vad håller du på med?

Postat
JA, DET VAR VÄL DEN DÄR MISSTÄNKT-PRYLEN SOM VAR DET GALNA I DET HELA.

Fast det är ju en galen idé även om det hade varit för dömda sexköpare.

Postat

ja, det är ganska galet i andra fall också när jag tänker efter. sexköp är ju knappt ens ett brott.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.