Overkill Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Kul att dom avrättade nån ekonomichef i nordkorea för att planekonomin inte funkade.
Overkill Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Jaha, janice prix ska upp till stockholm nån gång under våren och träffa universal och sony och eventueeeeeeeellt få skivan proddad av jocke berg. man bara wtf
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Jaha, janice prix ska upp till stockholm nån gång under våren och träffa universal och sony och eventueeeeeeeellt få skivan proddad av jocke berg. man bara wtf Jävlar. Fast magkänslan är väl ändå att det är ett väldigt stort eventuellt eller?
Overkill Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Jävlar. Fast magkänslan är väl ändå att det är ett väldigt stort eventuellt eller? Jo, det är det väl på allt. Lätt att snacka. Men att det ens kommer på tal! Dom hade möte med nån snubbe i göteborg idag som dom fick kontakt med då när dom vann den där tävlingen.
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Jo, det är det väl på allt. Lätt att snacka. Men att det ens kommer på tal! Dom hade möte med nån snubbe i göteborg idag som dom fick kontakt med då när dom vann den där tävlingen. Och där sitter du som en Pete Best.
slejnard Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 How much for breaking the other dummer´s stick? ☺️ .. ...menar så kan du ju komma tillbaka
Overkill Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Och där sitter du som en Pete Best. Haha, typ. Men jag har det jävligt bra faktiskt ändå. Men dom vill ju ändå ha med mig, typ ha ansvar för turnén och vara med där och på sikt manager. Snubben dom har kontakt med var han som upptäckte Kent och han hänger typ med dom och känner dom, så jocke berg skulle få en skiva. Händer fan grejer på riktigt! ☺️
Overkill Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Och får dom bra kontakter kan jag ju lätt utnyttja det sen xD
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 nu har jag sänkt hyllorna på Jerker. Rätt åt han den jäveln.
slejnard Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 nu har jag sänkt hyllorna på Jerker. Du är inte basist men...hur förklarar du din röda hatt!? 🙂 De flesta basister jag känner bär hatt ☺️ Ja Jag har smuttat på virren! 😄
Fidden Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Jag önskar er en god natt. En synnerligen god natt tillönskas även Dig.
Fidden Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Du är inte basist men...hur förklarar du din röda hatt!? 🙂 De flesta basister jag känner bär hatt ☺️ Man skulle ha en bärhatt.
Fidden Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 ORKA SOMNA SENT ☺️ Men vara vaken orkar du minsann. Ren trots. 🙂
Recommended Posts