Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

När var jag ironisk? Jag har varit seriös hela tiden faktiskt.

Jag tror jag tappat bort mig lite. Du tycker det är skönare att ha koll på vad som händer och tycker därför ordbehandlare är bättre, men du tycker det är snyggare i Latex och tycker man kan tweaka varje detalj?

Neeeej. Jag tycker det är skönare att ha koll på vad som händer, och tycker därför det är skönare med Latex som man skriver för hand. Plus att det är snyggare än ordbehandlare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Neeeej. Jag tycker det är skönare att ha koll på vad som händer, och tycker därför det är skönare med Latex som man skriver för hand. Plus att det är snyggare än ordbehandlare.

Ja men vad bra. 🥰 Då håller jag med. Hade väl kunnat använda vanlig ordbehandlare om det inte var massa formler och stuff men nu är det mycket bättre med latex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men vad bra. 😄 Då håller jag med. Hade väl kunnat använda vanlig ordbehandlare om det inte var massa formler och stuff men nu är det mycket bättre med latex.

Eftersom du skriver latex med liten bokstav antar jag att du menar nåt snuskigt? 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Soft! Typ min familjs bästa kompisfamilj (om det mejkar sense) har en hund av samma ras som heter Happy. Jag var med på en såndär utställning en gång.

Är han/hon lejonklippt? Det ser så larvigt ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...