Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Nån mer som brukar mumla sina inlägg högt när de är färdigskrivna?
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Jag läste Alien-infon översiktligt, ska kolla bättre imorgon med pigga ögon. Men ni svarade inte på frågan, hur många gånger har ni blivit bortförda? Zzzzzzz............... Men herregud, crop circles och ufo-fenomen-konferensen i bath. Själv har jag varit på oknyttsseminariet i slough.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Men herregud, crop circles och ufo-fenomen-konferensen i bath. Själv har jag varit på oknyttsseminariet i slough. Jag läste okynnesseminariet. Spännande tanke.
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Det är intressant med debatt. Ibland drar han sej bara ur en diskussion, sen kommer han tillbaka tre månar senare med ett nytt inlägg.
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Jag läste okynnesseminariet. Spännande tanke. Så vad tyckte du om kid creole and the coconuts?
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Så vad tyckte du om kid creole and the coconuts? Har inte lyssnat, har vart upptagen med oviktigare saker.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Vad är det som gör att du kan vara uppe så här sent förresten? Du är ju inte ung och dum.
SadamJR Postat 18 mars 2010 Trådstartare Postat 18 mars 2010 Långtidssjukskriven. Här är kid creole igen. Omdömme please.
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Långtidssjukskriven. Här är kid creole igen. Omdömme please. Ja, det svänger ju. Skulle vara bättre som instrumentalt.
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Det var skönare innan han började sjunga, då kändes det lite jahaja.
slejnard Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 UFO´s är intressant! Ang längstalåten så gjorde jag en baklängesgrej på ett ställe där det lät konstigt/halvotajt. I övrigt några wahvahguror. Det finns fler instrument som man hör i skallen men det vore sweet att få dit en grundsång före. Men fan vilken skön å sångvänlig låt och samtidigt lite ovanlig. Svårt att göra sånt via internet. Säg till om jag gör några konstigheter som ska ändras innan nästa smashboll. Nu ska jag läsa UFO-artikeln.
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Bra du hade gjort med låten! Nu ska jag kissa sen eventuellt sova.
SadamJR Postat 18 mars 2010 Trådstartare Postat 18 mars 2010 Här är en kid creolelåt till. Detta är stor konst. http://www.youtube.com/watch?v=1SOkKMnPgQI...feature=related
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Jag drömde att jag var full som en borstbindare och kunde flyga. Jag landade naken i snön. Jag tyckte det var så jävla korkat att ingen tidigare hade kommit på att det gick att flyga när det var så himla enkelt.
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Här är en kid creolelåt till. Detta är stor konst. http://www.youtube.com/watch?v=1SOkKMnPgQI...feature=related Här är Black Dice. Det är stor konst.
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Nu ska jag sova och drömma att jag kan simma eller nåt annat lika surrealistiskt.
SadamJR Postat 18 mars 2010 Trådstartare Postat 18 mars 2010 Här är Black Dice. Det är stor konst. På min tid gillade jag the residents. Kan kanske va nåt motsvarande, fast dom var bättre. Kunde skriva låtar och så.
slejnard Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Simma e bra! 😛 Inom ett år kommer du ha knullat varit full och även simmat lugnt 😲 Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid...jag känner ingen tid....
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Simma e bra! 😛Inom ett år kommer du ha knullat varit full och även simmat lugnt 😲 Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid...jag känner ingen tid.... Jag har redan känt av alkohol en gång ju. Långt ifrån full iofs. KNULLA Jag vill inte kunna simma. så tråkigt Alla Kents låtar blir bättre om man byter ut diverse ord mot "tid". Tid non stop, Innan allting tar tid.
slejnard Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Jag gillar åxå Kent. Är nog ganska ensam om det bland mina polare. SKÖNT VEMOD! Men du, hälsa på PazKill i U-sala så lär du träffa både den ena å andra bruden. Inte långt från Klockholm ju. Passa på innan du blir gammal som mig 😲 . Som sagt ge det... Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid....å all min enrgiiiii
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Jag gillar åxå Kent. Är nog ganska ensam om det bland mina polare. SKÖNT VEMOD! Men du, hälsa på PazKill i U-sala så lär du träffa både den ena å andra bruden. Inte långt från Klockholm ju. Passa på innan du blir gammal som mig 😲 . Som sagt ge det... Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid....å all min enrgiiiii Jag gillar inte Kent så mycket. Eller jag har tröttnat. Jag ska knulla nån jag raggar upp i tunnelbanan på fredag om allt går som tänkt.
SadamJR Postat 18 mars 2010 Trådstartare Postat 18 mars 2010 Nu har analogfreak dragit igång en invandrardebatt under rubriken musik- och sajttips. Blev tvungen att gå in, så nu åker väl jag ut.
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Nu har analogfreak dragit igång en invandrardebatt under rubriken musik- och sajttips. Blev tvungen att gå in, så nu åker väl jag ut. Jag hejar på dig.
slejnard Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Nu har analogfreak dragit igång en invandrardebatt under rubriken musik- och sajttips. Blev tvungen att gå in, så nu åker väl jag ut. Helt jävla galen tråd! SRB- Skrota Rasismen Bums. Du ska väl inte behöva åka för att du ifrågasätter?
Dingbats Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Helt jävla galen tråd! SRB- Skrota Rasismen Bums. Du ska väl inte behöva åka för att du ifrågasätter? Det var väl mer att han sa en del fula ord också.
debatt Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 (redigerat) Det var väl mer att han sa en del fula ord också. Ja... som typ "Anal og Fräck". 🙂 Eller förresten, det kanske han aldrig sa. Redigerat 18 mars 2010 av debatt
Recommended Posts