debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Mähä. Nu ska jag äta Indonesisk mat. Ska försöka undvika att snacka med den. Jag kan inte språket.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Sodavatten var mycket godare än Kaustik Soda! Det senare var vääl surt. rensar mer än bara luftvägarna kan jag tänka mig
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Riset var stenhårt. Skit med mycket såna där färdigrätter man värmer upp.
slejnard Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 wooooooooooohoooooooooooooooooooo!!! 246 tusen 🙂 å nu fattar jag att det är BH-ar de snackar om 😑
Emulator Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 jag gillar inte när man använder "CP" i andra sammanhang än att beskriva celebral pares. Såg nån som hade "heller CP än PK" som signatur. Undrar om det verkligen är sant? knappast.
Overkill Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 soft att läsa Kina idag: ekonomi, politik, samhälle och kultur, 7,5 hp
Overkill Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Lätt att jag ska läsa "Från koloni till världsmakt: Bilden av USA - nationsformering, retorik och idé" till sommaren! IT-distans, 7,5 hp. Perfekt! 😑
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 jag gillar inte när man använder "CP" i andra sammanhang än att beskriva celebral pares. Såg nån som hade "heller CP än PK" som signatur. Undrar om det verkligen är sant? knappast. Emulator är min bäste vän. Vad betyder PK hursomhelst?
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 wooooooooooohoooooooooooooooooooo!!! 246 tusen 😄 å nu fattar jag att det är BH-ar de snackar om 😛 vadå?
Overkill Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 jag gillar inte när man använder "CP" i andra sammanhang än att beskriva celebral pares. Såg nån som hade "heller CP än PK" som signatur. Undrar om det verkligen är sant? knappast. Tror det är laxlaxlax som har det i sin signatur, och det i sin tur är ett citat av nattvaktaren.
debatt Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Nej, det är lätt man fastnar. Typ hela dan. Nu ska jag göra nytta här. Skriva i en annan tråd m.a.o. Nej jag bara skämtade. Over and out.
Memphis Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 (redigerat) Lätt att jag ska läsa "Från koloni till världsmakt: Bilden av USA - nationsformering, retorik och idé" till sommaren! IT-distans, 7,5 hp. Perfekt! 😄 Oj!... ....va tråkigt det lät. 😄 Denna terminen ska jag läsa Mekanik och Termodynamik. 😛 Redigerat 7 januari 2010 av Memphis
Overkill Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Jag ska läsa nationalekonomi och tyska. Det där är till sommaren, kan ju vara skönt med lite extra lätta och roliga poäng. helst skulle jag vilja läsa USA-kunskap men den finns bara på 100% och det går ju inte.
Emulator Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Tror det är laxlaxlax som har det i sin signatur, och det i sin tur är ett citat av nattvaktaren. Men om man inte citerar så att folk begriper att man tycker det är fel eller så, så hjälper det ju inte. PK är politiskt korrekt? 😛
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 CSN-årsbesked idag. Ska betala 10k under året. Inte så mycket, men det beror nog på att jag inte har någon inkomst. Förra årets ränta är ca 7k. Totalt kommer jag alltså betala av 3k från mitt lån på 280k. Härligt. Jag har sålt min själ.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 får jag jobbet ska jag fan betala 5k i månaden på det där jävla lånet.
Overkill Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Samtidigt som 280k är mycket får man väl vara glad över att det är gratis att plugga. Kanske lätt att säga när man har typ 20-30k i lån bara, så jag lär vl ändra mig, men ändå. 😛
Overkill Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 får jag jobbet ska jag fan betala 5k i månaden på det där jävla lånet. När var intervjun?
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 fast om man hellre är CP än PK är man väl åtminstone konsekvent... för det är ju knappast PK att säga så.
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Är 280k sex år med fullt? hmm, det bör det vara... fast jag har fan pluggat i 8 år, hur nu det gick till.
Overkill Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 hmm, det bör det vara... fast jag har fan pluggat i 8 år, hur nu det gick till. Då tog du inte pengar hela perioden eller?
Fidden Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Samtidigt som 280k är mycket får man väl vara glad över att det är gratis att plugga. Kanske lätt att säga när man har typ 20-30k i lån bara, så jag lär vl ändra mig, men ändå. 😛 jo det är ju sant... men om man pluggar mest för att slippa jobba, så blir det ju inte direkt lätt att betala av det sen 😄
Dingbats Postat 7 januari 2010 Postat 7 januari 2010 Emulator är min bäste vän.Vad betyder PK hursomhelst? Privatknullare.
Recommended Posts