Memphis Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Vilken tur att jag postade det där då! Det vore jättesnällt! Jag ska kolla transporterna och så återkommer jag. Japp, jag e rätt snäll av mig. 😏 Skulle vara kul att träffa ytterligare en längstare oxå. 😆 Hörs om det då. No ske jeg sööve!! heeerråå
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 SWEBUS en bra sida Har funderingar på en tur till Paris eller nåt med dem. 850 spänn typ... enkel då. Billigt ju.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 (redigerat) Inte nog med det... de har "röda" avgångar när det inte bokats tillräckligt många. Det dyker upp då och då. Finns direktturer till Hannover, Paris, Berlin, Amsterdam., Köpenhamn, Brüssel, Heidelberg, Prag, Oslo, Rotterdam m.m. Bra start på en Interrailresa med tåg tänkte jag, så slapp jag förbruka 2-3 dagar (inkl övernattning på vägen) av tågkortet bara för att ta mig ned. Starta med Interrailkortet i Paris dag 3 eller 4 t.ex., så räcker det längre. En idé bara. Redigerat 17 mars 2010 av debatt
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 (redigerat) Idag skulle jag kolla på en ny InterRailhandbok, min är inaktuell. Men varken på Akademibokhandeln eller hos Bokia hade de någon. Udda. Hos Bokia hade de inte ens någon tågkarta för Europa. Men Akademibokhandeln hade iaf en bra EU-tågkarta. En visste inte ens att Interrail (tågluff) fanns längre... hehe. Det kanske är väldigt ovanligt nuförtiden?! Redigerat 17 mars 2010 av debatt
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Inte nog med det...de har "röda" avgångar när det inte bokats tillräckligt många. Det dyker upp då och då. Finns direktturer till Hannover, Paris, Berlin, Amsterdam., Köpenhamn, Brüssel m.m. Bra start på en Interrailresa med tåg tänkte jag, så slapp jag förbruka 2-3 dagar (inkl övernattning på vägen) av tågkortet bara för att ta mig ned. Starta med Interrailkortet i Paris dag 3 eller 4 t.ex., så räcker det längre. En idé bara. Är det inte jobbigt att åka direktbuss till paris när man är 2.11 lång?
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Man åker 11.20 från Gbg och är i Paris 9.30. Lagom. Fast jag har bara åkt till Borås och Jönköping med dem hittills.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Är det inte jobbigt att åka direktbuss till paris när man är 2.11 lång? Jag tror det kan vara jobbigt oavsett längd med en sådan längd på bussresa. Men det är det ju med tågresa också om man inte har en bädd. Eller om man skippat kupé på färjan. 😏
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 G natt Memphso! Eftersom memphis inte svarar, vad tyckte du om kid creole and the coconuts?
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Eftersom memphis inte svarar, vad tyckte du om kid creole and the coconuts? Det var så länge sedan jag hörde dem! Får väl stega tillbaka till någon sida här, antar det finns en länk nånstans... vänta
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Var lite kreativ själv istället och sökte. Fann Stool pigeon med Kid Creole & the Coconuts, från 1982. Det lät mer funky och tyngre än vad jag minns dem.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 VIKTIGT http://brijux.com/wp-content/uploads/2010/...ntact-alien.png Vad man ska göra om man kommer i kontakt med aliens.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Jag laddade ner en skiva med en fransman som spelade funk där alla låtarna hette nånting med "streaking".
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 En gång i os-turneringen i landhockey hette 10 av elva spelare i pakistans lag sing. Vill dock hävda att was(not was) och kid creole and the coconuts är utmärkta band. Musiken var mer varierad på den tiden.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 I heard it through the grapevine är sagolikt bra också.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Jag tror det är en missuppfattning att Alines är onda. Hur många gånger har ni blivit bortförda? Jag var till och med ända till Bath på en crop circles och ufo-fenomen-konferens.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Vill dock hävda att was(not was) och kid creole and the coconuts är utmärkta band. Musiken var mer varierad på den tiden. Ja, det är väl någon omusikalisk sate som säger emot det i så fall.
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Jag tror det är en missuppfattning att Alines är onda.Hur många gånger har ni blivit bortförda? Jag var till och med ända till Bath på en crop circles och ufo-fenomen-konferens. Vad pratar du nu om? Tror du på sånt?
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Nu måste jag tänka på refrängen som vi brukar säga. Jag ska hjälpa mina närmaste medmänniskor imorgon med en massa ärenden.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Jag tror det är en missuppfattning att Alines är onda.Hur många gånger har ni blivit bortförda? Jag var till och med ända till Bath på en crop circles och ufo-fenomen-konferens. Läste du länken eller? Det står inte att de är onda.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Nu måste jag tänka på refrängen som vi brukar säga.Jag ska hjälpa mina närmaste medmänniskor imorgon med en massa ärenden. Refrängen är väl en sak, men hur ofta tänker man på sticket?
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Refrängen är väl en sak, men hur ofta tänker man på sticket? Tror det blev lite jobbigt för debatt där.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Jag läste Alien-infon översiktligt, ska kolla bättre imorgon med pigga ögon. Men ni svarade inte på frågan, hur många gånger har ni blivit bortförda? Zzzzzzz...............
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Tror det blev lite jobbigt för debatt där. Ja, vissa saker vill han inte debattera om.
Recommended Posts