SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 En gaffel i ögongloben. Du är våldsammare än jag.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 En fundering. Jag ska åka till Göteborg om en månad på en konsert. Vågar man ta tåget ner, gå på konserten, och så tåget raka spåret upp igen? Det är ju skönare än att ta in på vandrarhem, men det känns lite riskabelt, för jag kan ju inte veta exakt när det slutar och tänk om man missar tåget.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 En fundering. Jag ska åka till Göteborg om en månad på en konsert. Vågar man ta tåget ner, gå på konserten, och så tåget raka spåret upp igen? Det är ju skönare än att ta in på vandrarhem, men det känns lite riskabelt, för jag kan ju inte veta exakt när det slutar och tänk om man missar tåget. Du har inte tänkt på Swebus för att tjäna några slantar? Jag har också funderat i dina banor - hinner jag tåget, hinner jag ej, vad händer om jag missar tåget etc. Normalt sett så slutar väl en konsert nästan alltid lite senare än man trott och så kan det vara köer och svårt att komma därifrån. Vilket band är det tal om och var? Det känns ju lite surt att behöva gå innan det är slut liksom. Nästan värre än att gå från en match i någon sport utan att veta vad det blev. 😮
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Är det vandrarhemmet på Mölndalsvägen eller på Vegagatan du tänkt dig?
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 En fundering. Jag ska åka till Göteborg om en månad på en konsert. Vågar man ta tåget ner, gå på konserten, och så tåget raka spåret upp igen? Det är ju skönare än att ta in på vandrarhem, men det känns lite riskabelt, för jag kan ju inte veta exakt när det slutar och tänk om man missar tåget. Vad är det för band? Ska du gå själv?
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Trodde memphis skulle tycka om kid creole.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Du har inte tänkt på Swebus för att tjäna några slantar?Jag har också funderat i dina banor - hinner jag tåget, hinner jag ej, vad händer om jag missar tåget etc. Normalt sett så slutar väl en konsert nästan alltid lite senare än man trott och så kan det vara köer och svårt att komma därifrån. Vilket band är det tal om och var? Det känns ju lite surt att behöva gå innan det är slut liksom. Nästan värre än att gå från en match i någon sport utan att veta vad det blev. 😮 Swebus? Jag har inget körkort. Det står att det ska sluta 1. http://www.facebook.com/home.php?filter=lf...2625&ref=ts Men det kanske håller på till 3, vad vet jag. Inte så kul att missa tåget, inte så kul att gå tidigt, inte så kul att behöva sejfa och köpa tågbiljett till klockan 6. Men drygt att sova över och slösa pengar på det.
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Mycket mycket märkligt! 😮 Skorpor och mjölk, inte så märkligt. Lägg löständerna i vattenglaset över natten
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Swebus? Jag har inget körkort. Det står att det ska sluta 1. http://www.facebook.com/home.php?filter=lf...2625&ref=ts Men det kanske håller på till 3, vad vet jag. Inte så kul att missa tåget, inte så kul att gå tidigt, inte så kul att behöva sejfa och köpa tågbiljett till klockan 6. Men drygt att sova över och slösa pengar på det. Livet är ett bekymmer.
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Swebus? Jag har inget körkort. Det står att det ska sluta 1. http://www.facebook.com/home.php?filter=lf...2625&ref=ts Men det kanske håller på till 3, vad vet jag. Inte så kul att missa tåget, inte så kul att gå tidigt, inte så kul att behöva sejfa och köpa tågbiljett till klockan 6. Men drygt att sova över och slösa pengar på det. Jag har gått nattvakt efter massor av konserter när jag var ung, men vänta nu, du är ju ung.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Jag har gått nattvakt efter massor av konserter när jag var ung, men vänta nu, du är ju ung. Och själv. Inte så kul att gå där som ett miffo.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Skorpor och mjölk, inte så märkligt. Lägg löständerna i vattenglaset över natten Vad pratar du om? Mjölk och skorpor är inget märkligt nej, särskilt inte för småbarn.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Swebus? Jag har inget körkort. Det står att det ska sluta 1. http://www.facebook.com/home.php?filter=lf...2625&ref=ts Men det kanske håller på till 3, vad vet jag. Inte så kul att missa tåget, inte så kul att gå tidigt, inte så kul att behöva sejfa och köpa tågbiljett till klockan 6. Men drygt att sova över och slösa pengar på det. 😆 Du ska väl inte köra bussen själv! Swebus är billigare än SJ i alla fall. Jag har inte Fäjsbook, så jag kunde inte se vad bandet hette... 😏
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Och själv. Inte så kul att gå där som ett miffo. Om konserten var bra går man där inte som ett miffo.
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Vad pratar du om?Mjölk och skorpor är inget märkligt nej, särskilt inte för småbarn. Prata om att sänka sej själv. Men ät mjölk och skorpor du, om du tycker om det.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Det kostar 550 T/R med Swebus om du räknas som ungdom.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 😆 Du ska väl inte köra bussen själv!Swebus är billigare än SJ i alla fall. Jag har inte Fäjsbook, så jag kunde inte se vad bandet hette... 😏 Förlåt. Jag hatar när folk postar länkar som man inte kommer åt. Mount Eerie.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Prata om att sänka sej själv. Men ät mjölk och skorpor du, om du tycker om det. 😏😆 Sänka vadå? Skorpor och mjölk var man ju uppvuxen på.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Det kostar 550 T/R med Swebus om du räknas som ungdom. Kan vara värt att kolla upp. Tackar!
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 😏😆Sänka vadå? Skorpor och mjölk var man ju uppvuxen på. Mums fillibabba.
SadamJR Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Det har inte blivit så mycket konserter de senaste 20 åren. Den senaste/sista var eagles.
Memphis Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 En fundering. Jag ska åka till Göteborg om en månad på en konsert. Vågar man ta tåget ner, gå på konserten, och så tåget raka spåret upp igen? Det är ju skönare än att ta in på vandrarhem, men det känns lite riskabelt, för jag kan ju inte veta exakt när det slutar och tänk om man missar tåget. Dingis, du skulle kunna få sova hos mig. 😏 Helt seriöst alltså.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Dingis, du skulle kunna få sova hos mig. 😏 Helt seriöst alltså. Vilken tur att jag postade det där då! Det vore jättesnällt! Jag ska kolla transporterna och så återkommer jag.
Dingbats Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Mount Eerie - Flaming home var nog bäst... Inte hört. Ska du lyssna på bara en skiva ska du släcka ner i rummet och blasta Wind's Poem på maxvolym.
debatt Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 SWEBUS en bra sida Har funderingar på en tur till Paris eller nåt med dem. 850 spänn typ... enkel då.
Recommended Posts