Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Shit va gött basljud och lirande på basisten. 😛 Grym låt oxå, fylld me spelglädje. 😑

Redigerat av Memphis
Postat
Läcker! Tycker settet påminner om det dom hade för bananer i pyjamas. 😑

Vad i helvete. Dom där bananerna är mitt största hatobjekt i livet. OK. Vad tyckte du om låten?

Postat (redigerat)
Vad i helvete. Dom där bananerna är mitt största hatobjekt i livet. OK. Vad tyckte du om låten?

😑

Redigerat av Memphis
Postat
Shit va gött basljud och lirande på basisten. 😄 Grym låt oxå, fylld me spelglädje. 😮

Här är en låt till, bara för dej. Ingen video dock.

Postat
Okej, ett exempel då:

Jag brukar plugga me en polare som e grym i skolan allmänt och i början av utbildningen frågade han mig ibland frågor men jag kunde sällan svara eftersom jag inte lär mig så himla fort alltid. (vilket gjorde honom smått frustrerad eftersom han hela tiden måste ligga före.)

Och så satt vi och pluggade för ett tag sedan och så tänkte han högt och ställde en fråga, och som jag då visste svaret på och när jag svarar så slänger han ur sig: "-Åh! Du duger till nånting iallfall!"

Visst, det e väl "på skoj" men egentligen inte kul alls, utan nervärderande.

Visst är det kul att skoj retas me polare men det finns en gräns då det inte är kul, och är man för snäll att säga emot så blir det lite drygt i längden. Jag får väl jobba på det.

Vilken överlägsen djävla skit! 😮

Postat
Men beskriv då gärna i vad denna färgning består.

Framför allt trummor som blir lite pappigare, fast då ändå lite fastare. Det känns lite stabilare i botten.

Jag föredrar fortfarande högre bitrates, men det kan vara värt att komma ihåg och kanske använda som effekt i egen musik.

Postat
Framför allt trummor som blir lite pappigare, fast då ändå lite fastare. Det känns lite stabilare i botten.

Jag föredrar fortfarande högre bitrates, men det kan vara värt att komma ihåg och kanske använda som effekt i egen musik.

Cute var ordet.

Postat
Nog ska han väl ha en snyting?

För det mesta har vi liksom kul o så men ibland slänger han ut sig sånt, men jag lär väl säga till honom så småningom.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.