Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Okej, ett exempel då:

Jag brukar plugga me en polare som e grym i skolan allmänt och i början av utbildningen frågade han mig ibland frågor men jag kunde sällan svara eftersom jag inte lär mig så himla fort alltid. (vilket gjorde honom smått frustrerad eftersom han hela tiden måste ligga före.)

Och så satt vi och pluggade för ett tag sedan och så tänkte han högt och ställde en fråga, och som jag då visste svaret på och när jag svarar så slänger han ur sig: "-Åh! Du duger till nånting iallfall!"

Visst, det e väl "på skoj" men egentligen inte kul alls, utan nervärderande.

Visst är det kul att skoj retas me polare men det finns en gräns då det inte är kul, och är man för snäll att säga emot så blir det lite drygt i längden. Jag får väl jobba på det.

Vilken överlägsen djävla skit! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Men beskriv då gärna i vad denna färgning består.

Framför allt trummor som blir lite pappigare, fast då ändå lite fastare. Det känns lite stabilare i botten.

Jag föredrar fortfarande högre bitrates, men det kan vara värt att komma ihåg och kanske använda som effekt i egen musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Framför allt trummor som blir lite pappigare, fast då ändå lite fastare. Det känns lite stabilare i botten.

Jag föredrar fortfarande högre bitrates, men det kan vara värt att komma ihåg och kanske använda som effekt i egen musik.

Cute var ordet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...