Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Shit va snabbt internet det var här, och var väl men bra torrent jag hittade iofs. 4,7gb - Beräknad tid 22min. 😄 14% efter typ 5 min.

Tankar Matlab i akademiskt syfte! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Shit va snabbt internet det var här, och var väl men bra torrent jag hittade iofs. 4,7gb - Beräknad tid 22min. 😄 14% efter typ 5 min.

Tankar Matlab i akademiskt syfte! 😑

Vilket dåligt artistnamn på en porrstjärna 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Min vission av helvetet är ett oändligt trisskrap. Man sitter och skrapar den där lotten i evigheter och sen i sista rutan vinner man - en ny lott.

Pyttsan! Det vore ju himmelriket.

Min version av helvetet är att det sitter röda geléartade smådjävlar på 10-12 cm med horn i pannan på ens kropp precis överallt och med vassa tänder tuggar i ens kött, organ, ögon etc etc, men man svimmar inte av smärtan, den nåden får man inte, utan man är hela tiden vid absolut medvetande och det finns absolut inget sätt att bli av med dem. Det finns en slags spärr som gör det omöjligt. Smådjävlarna spyr ständigt upp det som de tuggat i sig och då transformeras innehållet genast tillbaka igen till de ursprungliga formerna (ögon, hud, nerver, organ m.m.) och så håller det på i evigheters evighet...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Pyttsan! Det vore ju himmelriket.

Min version av helvetet är att det sitter röda geléartade smådjävlar på 10-12 cm med horn i pannan på ens kropp precis överallt och med vassa tänder tuggar i ens kött, organ, ögon etc etc, men man svimmar inte av smärtan, den nåden får man inte, utan man är hela tiden vid absolut medvetande och det finns absolut inget sätt att bli av med dem. Det finns en slags spärr som gör det omöjligt. Smådjävlarna spyr ständigt upp det som de tuggat i sig och då transformeras innehållet genast tillbaka igen till de ursprungliga formerna (ögon, hud, nerver, organ m.m.) och så håller det på i evigheters evighet...

😑

Vad har du nu gjort för bus? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om inget så finns en grej jag stör mig nått otroligt på. 😛

Den sortens människor som måste slänga ur sig nerklankande kommentarer "på skojj" hela tiden. Liksom av vissa vänner man har och så. Trodde jag skulle skippa sånt när jag flyttade till en ny stad och me ny skola.

Grejen e att jag e för snäll för att säga ifrån när det e vänner så det blir lätt så. 😑

Idag blev jag rätt sur för en grej en polare sade, fast det var på "skoj", men sade inget såklart, så blev lite nere under dan, vilket han märkte. Pratade inte så mycket honom så han fattade nog vinken.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om inget så finns en grej jag stör mig nått otroligt på. 😛

Den sortens människor som måste slänga ur sig nerklankande kommentarer "på skojj" hela tiden. Liksom av vissa vänner man har och så. Trodde jag skulle skippa sånt när jag flyttade till en ny stad och me ny skola.

Grejen e att jag e för snäll för att säga ifrån när det e vänner så det blir lätt så. 😑

Idag blev jag rätt sur för en grej en polare sade, fast det var på "skoj", men sade inget såklart, så blev lite nere under dan, vilket han märkte. Pratade inte så mycket honom så han fattade nog vinken.

Haha, då ska du vara här en dag. 😛 Inte ovanligt att höra "vafan gör du sopa" i var och varannan mening här. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, då ska du vara här en dag. 😑 Inte ovanligt att höra "vafan gör du sopa" i var och varannan mening här. xD

Jamän, sånt e ju inte farligt, utan roligt. Menar saker som egentligen e taskiga. Kan ge exempel senare, ska gymma nu, herrå

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på ett radioprogram på studentradion som heter I nörd och lust där dom bara sitter och är jättepretentiösa nördar, "för alla bibliofiler – vilket betyder bokälskare för alla som inte är lika nördiga som mig och vet det – bla bla" och så nån annan grej om att om man inte visste att nån games workshop-grej hade släppts så var man ingen "riktig nörd". Orka vara så jävla lame.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på ett radioprogram på studentradion som heter I nörd och lust där dom bara sitter och är jättepretentiösa nördar, "för alla bibliofiler – vilket betyder bokälskare för alla som inte är lika nördiga som mig och vet det – bla bla" och så nån annan grej om att om man inte visste att nån games workshop-grej hade släppts så var man ingen "riktig nörd". Orka vara så jävla lame.

Har ni en aktiv studentradio?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...