Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Apropå oändligheten. Om man får i uppgift att måla ett oändligt långt plank eller plocka bomull oändligt länge osv, då borde man väl typ först kanske gå igenom lite desperationsfaser mm, men sen efter några år eller så mer eller mindre bli en maskin som inte längre har nåt medvetande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var frågan då?

"Hur lång tid tar det om Ola är oändligt snabb?" 😄

Ola ska måla ena sidan på ett oändligt långt plank. Höjden h(x) = e^-x meter, där x är avståndet från kanten i meter. Han har en burk som täcker 2 kvdrtmtr. Räcker färgen?

Sen finns det också stackars Olivia som får i uppdrag att täcka en oändligt lång list med bladguld. Men hon hoppar över de första hundra meterna den lilla slarvern.

Link to comment
Dela på andra sajter

fan också, varför frågade jag när de spelar innebandy på jobbet, nu MÅSTE jag ju gå dit ikväll.

Du kommer få stå i mål för du är på toa när de paxar. Tio minuter in i matchen får du en hård jävla boll mitt på näsan så du börjar blöda näsblod, av en skitsnygg tjej. Och då menar jag sjukt jävla läcker. Hon får ju såklart dåligt samvete, så hon plåstrar om dig och bjuder dig på middag, och på den vägen är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...