Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Riktigt najs att gå upp astidigt, dricka en kopp kaffe och sen gå ut och gå för då blir man pigg och så är man uppe tidigt och hunnit göra saker innan klockan är 10! 😛

Klockan 10! är ju vid midnatt om drygt 400 år? Det är väl klart man hinner en massa tills dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Festival bötfälls för hög volym

Nöje 17 mar 09:46

De kanske inte drog upp volymen till elva på förstärkarna, men Sweden Rock Festival bötfälls nu för att ha varit för högljudd. Festivalarrangören döms av Miljödomstolen till 200.000 kronor i vite, skriver tidningen Sydöstran. Straffet beror på att gränserna för ljudnivåer överskreds under fyra konserter vid förra årets hårdrocksfestival i Sölvesborg. Gränsen för konserter där barn kan komma in ligger vid 97 decibel, men en av spelningarna kom upp i nästan 116 decibel.

😛🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Klockan 10! är ju vid midnatt om drygt 400 år? Det är väl klart man hinner en massa tills dess.

Du är snabb på huvudräkning! ☺️

Räknar du ut fakulteten på huvudräkning nu? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

jag hittade två kylflänsar som hängde med processorer jag köpte en gång. eftersom jag inte visste hur man bäst återvinner dem, satte jag ihop dem så att de ser ut som nån byggnad från 2082. Sen placerade jag ett värmeljus på det. Funderar på att kalla det för konst och sälja det för 1500:- på tradera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...