debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 😠 Om man börjar blöda så är man antingen sopig eller så har man finnar som rivs upp. Om du tillhör den förstnämda gruppen så bör du antagligen skaffa dig en ny hyvel som e lite vassare. 😛 edit, kanske gå nån kurs oxå. xD Du glömde det viktigaste. Det räcker om man har ojämn hud. Och då är det definitivt sämre ju nyare hyveln är. 🙂
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 men det är ju inte skärsår. om jag trycker ett papper mot ansiktet efter rakning så är det hundratals små små blödningar liksom. som att varenda skäggstrå protesterar. Håller med precis.
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Skönast, bäst och snyggast är ju dock att inte raka sig Nej, då kliar det ju konstant.
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 det var år sen jag rakade mig med hyvel. men som sagt duscha innan så skägget blir mjukare. kanske finns på youtube hur man rakar sig 😠😛 Skägg mjukt? 🙂 Hur går det till? Mitt är som taggtråd. Helt ärligt. Det är väl olika skäggtyper.
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Genusperspektiv på nationalekonomi av Anne D. Boschini Christina Jonung Inga Persson Jonung känner jag igen.
Overkill Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Jonung känner jag igen. Mm, makroekonomiboken vi har är skriven av Lars Jonung bl.a. Säkert gifta.
Memphis Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Om jag nån gång skulle gifta mig så ska det vara på en fin strand, inte i nån jävla tråkig kyrka. 😉
Pazo Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Hur är läget i nya fidden? Skaffat trådat internet än? 😉
Fidden Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 det är gött faktiskt 😉 har märkt att trådlösa internettet fungerar bättre här, så jag avvaktar med bredband! (trots att jag faktiskt hittat riktigt bredbandsuttag)
Pazo Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Ser så ut! 😉 Lägenheten nice? Nåra möbler än? När börjar jobbet? Storhandlat mat än? Ligger ett system nära? När kommer du förbi uppsala?
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Jag ska nog inte till Luxembourg. Kan bli Moss istället. Snurrigt.
Fidden Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Ser så ut! 🙂 Lägenheten nice? Nåra möbler än? När börjar jobbet? Storhandlat mat än? Ligger ett system nära? När kommer du förbi uppsala? Lägenheten helt ok, har dock märkt att det finns en poäng att ha tv... den fyller upp den där väggen mitt emot soffan som är ganska tom nu xD Möbler har jag, fast jag fick tänka om med musikprylarna... hade tänkt ha dem i sovrummet, men det visade sig att det var en hel vägg full med garderober som inte syntes på planritningen... så jag får ha dem i vardagsrummet istället. Jobbet börjar nästa vecka tror jag... eller typ när jag vill. tror jag ska spela innebandy med dem imorgon xD Jag har handlat, men inte storhandlat... måste fan storhandla för att fylla upp fullsize kylskåp + fullsize frys. Systemet är en bit bort, men jag köpte lite folköl xD Jag vet inte när jag kommer förbi uppsala, när kommer du förbi köping? 😉
Dingbats Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Jag såg en lång gammal fransk film. Jag somnade till lite mot slutet.
Fidden Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Hej syftningsfel. Nej, jag har inte flyttat garderoberna 😉
Recommended Posts