Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

😠

Om man börjar blöda så är man antingen sopig eller så har man finnar som rivs upp. Om du tillhör den förstnämda gruppen så bör du antagligen skaffa dig en ny hyvel som e lite vassare. 😛 edit, kanske gå nån kurs oxå. xD

Du glömde det viktigaste.

Det räcker om man har ojämn hud.

Och då är det definitivt sämre ju nyare hyveln är.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

det var år sen jag rakade mig med hyvel. men som sagt duscha innan så skägget blir mjukare. kanske finns på youtube hur man rakar sig 😠😛

Skägg mjukt? 🙂 Hur går det till?

Mitt är som taggtråd. Helt ärligt.

Det är väl olika skäggtyper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser så ut! 🙂

Lägenheten nice? Nåra möbler än? När börjar jobbet? Storhandlat mat än? Ligger ett system nära? När kommer du förbi uppsala?

Lägenheten helt ok, har dock märkt att det finns en poäng att ha tv... den fyller upp den där väggen mitt emot soffan som är ganska tom nu xD

Möbler har jag, fast jag fick tänka om med musikprylarna... hade tänkt ha dem i sovrummet, men det visade sig att det var en hel vägg full med garderober som inte syntes på planritningen... så jag får ha dem i vardagsrummet istället.

Jobbet börjar nästa vecka tror jag... eller typ när jag vill. tror jag ska spela innebandy med dem imorgon xD

Jag har handlat, men inte storhandlat... måste fan storhandla för att fylla upp fullsize kylskåp + fullsize frys.

Systemet är en bit bort, men jag köpte lite folköl xD

Jag vet inte när jag kommer förbi uppsala, när kommer du förbi köping? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...