SadamJR Postat 16 mars 2010 Trådstartare Postat 16 mars 2010 fan, jag fucking BADADE i varmt vatten innan idag för att det skulle vara uppmjukat och sånt, och såklart använder jag lödder. Du kanske borde raka dej med kniv.
Fidden Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 men det är ju inte skärsår. om jag trycker ett papper mot ansiktet efter rakning så är det hundratals små små blödningar liksom. som att varenda skäggstrå protesterar.
Pazo Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 men det är ju inte skärsår. om jag trycker ett papper mot ansiktet efter rakning så är det hundratals små små blödningar liksom. som att varenda skäggstrå protesterar. Håller med där lite. Sen får man inflamerade hårsäckar och skit. Plus att jag som redan får utslag av att huden blir torr, får extra stört enormt torr hud som börjar få sår å skit
Memphis Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 (redigerat) Ni kanske borde gå me i denna fejjan-gruppen? "Vi som e för dåliga för att kasta sten... och raka oss." Redigerat 16 mars 2010 av Memphis
Pazo Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Ni kanske borde gå me i denna fejjan-gruppen? "Vi som e för dåliga för att kasta sten... och raka oss." ööööh... Jag är skitbra på att kast sten! 😠
Memphis Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 4hand guitar. http://www.facebook.com/video/video.php?v=200473256760 😠
SadamJR Postat 16 mars 2010 Trådstartare Postat 16 mars 2010 men det är ju inte skärsår. om jag trycker ett papper mot ansiktet efter rakning så är det hundratals små små blödningar liksom. som att varenda skäggstrå protesterar. Eller oxå kanske du kan hitta en frisör som utför rakningar.
slejnard Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 det var år sen jag rakade mig med hyvel. men som sagt duscha innan så skägget blir mjukare. kanske finns på youtube hur man rakar sig 😠🙂
SadamJR Postat 16 mars 2010 Trådstartare Postat 16 mars 2010 Ett annat trick är att sitta med en varm fuktig handduk på ansiktet innan man rakar sej.
Memphis Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 (redigerat) Ja, som Ola Salo i The Ark inte gör under långa studioperioder. xD Redigerat 16 mars 2010 av Memphis
Neosus Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Skönast, bäst och snyggast är ju dock att inte raka sig Alltså är jag bäst och snyggast! 🙂 ...och skönast 😠
Memphis Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Jag rakar mig aldrig utan trimmar det till samma längd som håret bara. 😠
Memphis Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 japp jag med! 🙂 Jag och du slejjan.. 😠 ..mot världen! 😛
Memphis Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Denna me Maria Mena e också jätteskön! http://open.spotify.com/track/7t7eUvCaqFoVOlSb8FibKP Jätteskön refrängmelodi. 😠
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Varför görs det inte såna omslag längre? Många tar för givet att utgåvan är i stereo. Någon skulle tycka att det var diskriminering att en medlem var lägre ner än de övriga. (Minns inte vilken, för det syns ju inte när man skriver citerat meddelande). Någon skulle samtidigt tycka att det var diskriminering att någon var längst till vänster på bilden och att inte alla var det samtidigt. Någon skulle dessutom tycka att det var diskriminering att någon var längst till höger på bilden och att inte alla var det samtidigt. Sedan skulle någon klaga på att det var diskriminering mot färgblinda att ha ett svartvitt omslag. Och en massa skit till...
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Men orka läsa 80 sidor om genusperspektiv på nationalekonomi. Exakt! Vad är det för skit?
Overkill Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Exakt! Vad är det för skit? Genusperspektiv på nationalekonomi av Anne D. Boschini Christina Jonung Inga Persson
slejnard Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Jag och du slejjan.. 😠 ..mot världen! 😛 hihi 🙂 nä om man skulle nanna snart. ska till the palt city imorn
Pazo Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Jag rakar mig aldrig utan trimmar det till samma längd som håret bara. 😠 Jag trimmade på kortaste jämt när jag bestämde mig för att sluta med rakning. Sen när jag fick tillräcklgit mkt skägg så trimmade man bara typ varannan vecka. Nuförtiden trimmar jag nog max en gång i månaden 🙂
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Vi e 90 pers typ. Och var också typ 300 på första kurserna. 😠 Inte på samma föreläsning väl?? Skedde alla föreläsningar i aulan? Vi brukade vara 10-40 stycken... 🙂
debatt Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 hmm..nu tänkte jag att jag skulle raka mig med hyvel bara för att chefen sa att det var såååå noga att man var välrakad och helst rakade sig med hyvel. Blev ungefär som vanligt. Mycket blodigt. Är det bara jag som börjar blöda ur varenda hårsäck i ansiktet när jag rakar mig med hyvel? nu kommer jag se ut som en 16-åring med svår akne korsat med en trafikolycka imorgon. Räcker upp handen! Instämmer. Men... var jobbar du? Militärstaben eller? 😠
Memphis Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 Inte på samma föreläsning väl?? Skedde alla föreläsningar i aulan?Vi brukade vara 10-40 stycken... 😠 Jo, så många på samma förläsning. Var på första mattekurserna som vi läste tillsammans me två andra program. Nu e vi bara maskin som e 90pers. Nästa år väljer vi inriktning och då kommer vi bli typ 30 eller nått.
Recommended Posts