Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

men det är ju inte skärsår. om jag trycker ett papper mot ansiktet efter rakning så är det hundratals små små blödningar liksom. som att varenda skäggstrå protesterar.

Håller med där lite. Sen får man inflamerade hårsäckar och skit. Plus att jag som redan får utslag av att huden blir torr, får extra stört enormt torr hud som börjar få sår å skit

Link to comment
Dela på andra sajter

men det är ju inte skärsår. om jag trycker ett papper mot ansiktet efter rakning så är det hundratals små små blödningar liksom. som att varenda skäggstrå protesterar.

Eller oxå kanske du kan hitta en frisör som utför rakningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Withthebeatlescover.jpg

Varför görs det inte såna omslag längre?

Många tar för givet att utgåvan är i stereo.

Någon skulle tycka att det var diskriminering att en medlem var lägre ner än de övriga.

(Minns inte vilken, för det syns ju inte när man skriver citerat meddelande).

Någon skulle samtidigt tycka att det var diskriminering att någon var längst till vänster på bilden och att inte alla var det samtidigt.

Någon skulle dessutom tycka att det var diskriminering att någon var längst till höger på bilden och att inte alla var det samtidigt.

Sedan skulle någon klaga på att det var diskriminering mot färgblinda att ha ett svartvitt omslag.

Och en massa skit till...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag rakar mig aldrig utan trimmar det till samma längd som håret bara. 😠

Jag trimmade på kortaste jämt när jag bestämde mig för att sluta med rakning. Sen när jag fick tillräcklgit mkt skägg så trimmade man bara typ varannan vecka. Nuförtiden trimmar jag nog max en gång i månaden 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm..

nu tänkte jag att jag skulle raka mig med hyvel bara för att chefen sa att det var såååå noga att man var välrakad och helst rakade sig med hyvel. Blev ungefär som vanligt. Mycket blodigt.

Är det bara jag som börjar blöda ur varenda hårsäck i ansiktet när jag rakar mig med hyvel?

nu kommer jag se ut som en 16-åring med svår akne korsat med en trafikolycka imorgon.

Räcker upp handen! Instämmer.

Men... var jobbar du? Militärstaben eller?

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte på samma föreläsning väl?? Skedde alla föreläsningar i aulan?

Vi brukade vara 10-40 stycken...

😠

Jo, så många på samma förläsning. Var på första mattekurserna som vi läste tillsammans me två andra program. Nu e vi bara maskin som e 90pers. Nästa år väljer vi inriktning och då kommer vi bli typ 30 eller nått.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...