Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Hjälps inte! Du måste.

Måste, måste jag väl inte, men bör, bör jag verkligen.

Jag hade hoppats att hon skulle komma på klassfesten i Fredags men det gjorde hon inte.

Får jobba på det här känner jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm..

nu tänkte jag att jag skulle raka mig med hyvel bara för att chefen sa att det var såååå noga att man var välrakad och helst rakade sig med hyvel. Blev ungefär som vanligt. Mycket blodigt.

Är det bara jag som börjar blöda ur varenda hårsäck i ansiktet när jag rakar mig med hyvel?

nu kommer jag se ut som en 16-åring med svår akne korsat med en trafikolycka imorgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm..

nu tänkte jag att jag skulle raka mig med hyvel bara för att chefen sa att det var såååå noga att man var välrakad och helst rakade sig med hyvel. Blev ungefär som vanligt. Mycket blodigt.

Är det bara jag som börjar blöda ur varenda hårsäck i ansiktet när jag rakar mig med hyvel?

nu kommer jag se ut som en 16-åring med svår akne korsat med en trafikolycka imorgon.

😄

Om man börjar blöda så är man antingen sopig eller så har man finnar som rivs upp. Om du tillhör den förstnämda gruppen så bör du antagligen skaffa dig en ny hyvel som e lite vassare. 😄 edit, kanske gå nån kurs oxå. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

de delarna av ansiktet som funkar bra, dvs kinder och polisong-området, blir inte ens speciellt lena. Så jävla överreklamerat.

Men liksom då gör du nått fel. Ska ska visst kunna bli lent och fint. Du tvättar väl först ansiktet med varmt vatten och använder sedan raklödder? Och du drar väl inte hyveln i sidled? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Men liksom då gör du nått fel. Ska ska visst kunna bli lent och fint. Du tvättar väl först ansiktet med varmt vatten och använder sedan raklödder? Och du drar väl inte hyveln i sidled? 😄

fan, jag fucking BADADE i varmt vatten innan idag för att det skulle vara uppmjukat och sånt, och såklart använder jag lödder.

Link to comment
Dela på andra sajter

fan, jag fucking BADADE i varmt vatten innan idag för att det skulle vara uppmjukat och sånt, och såklart använder jag lödder.

Då måste jag tyvärr komma med tråkiga nyheter. Du är....

....HOPPLÖST FALL!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...