Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Samma sak gäller även applikationer+grupper som "Hej-jag-slumpar-bort-min-lägenhet-i-Thailand-till-vem-som-helst" eller "Vinn-en-Nexus-One" eller "Bjud-in-alla-dina-vänner-och-du-kan-vinna-en-iPad-och-det-gäller-enbart-om-alla-dina-vänner-i-sin-tur-går-med"

EDIT: Ninjad. 😄

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Nope, men det finns många applikationer som påstår sig kunna göra det. Det fungerar såklart inte. Det som händer är att du godkänner att applikationen får tillgång till din profil inkl. användardata. Sedan kan tillverkarna av applikationen dammsuga upp allas emailadresser för att få ett snabbt och pålitligt adressregister för spamutskick.

Ah, tänkte väl det. Tack, då vet jag.

*stalkar vidare i lugn o ro* xD

😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Samma sak gäller även applikationer+grupper som "Hej-jag-slumpar-bort-min-lägenhet-i-Thailand-till-vem-som-helst" eller "Vinn-en-Nexus-One" eller "Bjud-in-alla-dina-vänner-och-du-kan-vinna-en-iPad-och-det-gäller-enbart-om-alla-dina-vänner-i-sin-tur-går-med"

EDIT: Ninjad. 😄

Sånna måste man ju tom med anstränga sig för att gå på. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Det e en tjej i vår klass som går ensam hela dagarna.. lunch, föreläsningar osv.. 😄 Och har gjort det sedan i höstas..

Hon tog liksom aldrig kontakt med någon i början och har inte gjort det sedan dess..

har lust att snacka me henne liksom... fast sen vet man inte ifall hon vill vara ifred bara.. 🥰

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller på att göra min första pizza! 🥰

Färdig botten.

Tomatsås

Grillade Kycklingbitar

Ost

Banan

Nötter

Currykrydda

😄

Eller ja, en och annan pizza har man väl lagt.. guhu. 😉

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det e en tjej i vår klass som går ensam hela dagarna.. lunch, föreläsningar osv.. 😄 Och har gjort det sedan i höstas..

Hon tog liksom aldrig kontakt med någon i början och har inte gjort det sedan dess..

har lust att snacka me henne liksom... fast sen vet man inte ifall hon vill vara ifred bara.. 😄

Hon vill INTE vara ifred och det är din PLIKT att snacka med henne!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...