Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

ÖÖÖHHH!!! 🙂 Om mannen som hotade skjuta vid KTH:

"...Samtidigt släpptes den man som erkänt hoten mot KTH. Misstankarna mot mannen kvarstår, men åklagare Lars Lindman anser inte längre att det finns skäl att hålla mannen anhållen eftersom hans dator är beslagtagen. " /Aftonbladet

WTF! xD

Vad e det då? Trodde dom att det var med datorn han skulle skjuta alla elelr? 😆

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga:

Kan man genom nån applikation på fejjan se vem som kollat deras profil massa gånger? Har för mig att jag sätt det?

Ja alltså, inte för att jag e nån stalker som inte vill bli upptäckt men skulle kännas bra att veta bara.. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gick ut på promenad, fick för mig att springa lite så sprang typ 10 minuter. Lyckades dock med konststycket att typ klämma pungen lite (utan att jag tänkte på det) så nu har jag ont i högra pungkulan.

🥰

Hur lyckades du? Liksom råkade klämma ihop benen såpass mycket att kulan kom i kläm? 😄 Väjjade du för en snigel? xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man genom nån applikation på fejjan se vem som kollat deras profil massa gånger?

Nope, men det finns många applikationer som påstår sig kunna göra det. Det fungerar såklart inte. Det som händer är att du godkänner att applikationen får tillgång till din profil inkl. användardata. Sedan kan tillverkarna av applikationen dammsuga upp allas emailadresser för att få ett snabbt och pålitligt adressregister för spamutskick.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...