Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Jag insåg dock att det e svårt att både laga mat och kvällsmat samtidigt.

Jag tänkte att jag skulle göra Te och så slängde jag ihop en kopp och in i micron. Det plingade klart och så märkte jag plötsligt, Fan! Glömde hälla i vatten! xD 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad du menar, men gäddan är fångad och den kommer att smälta i munnen din anarkovegetarian.

Länken gick till en video på aftonbladet, det var nån som filmat en sjö i närheten av knutby där isen gjort att syret i sjön i princip tagit slut. Det var en liten vak nära stranden, och där låg det helt fullt med fiskar och kippade efter andan. Det var bara att plocka nån om man var sugen på lunch. Helst någon som precis dött, eftersom det går åt en massa syre för att bryta ner döda fiskar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Länken gick till en video på aftonbladet, det var nån som filmat en sjö i närheten av knutby där isen gjort att syret i sjön i princip tagit slut. Det var en liten vak nära stranden, och där låg det helt fullt med fiskar och kippade efter andan. Det var bara att plocka nån om man var sugen på lunch. Helst någon som precis dött, eftersom det går åt en massa syre för att bryta ner döda fiskar.

Min kom inte därifrån, men är det inte bättre att dom inte går till spillo?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kunde va en så mycket bättre vän. Men du kanske inte kan spela gitarr. Har problem med mina händer, och allt det där.

Jodå jag spelar gitarr.. fast det beror på vad du vill ha,.

Jag kanske kan svänga ihop nått. Fast bara el-gitarr då.

Link to comment
Dela på andra sajter

(E7) Grahn jag ser en Grahn och alla hans vänner i den djupa dungen.

(A7) Han e så cool och ball som tarzan i djungeln.

(E7) Han står dock still för han kan inte röra sig.

(A7) Jag får ändå passa mig så han inte daskar mig.

(E) En Grahn! (F#) en Grahn! (Asus) Så kul man kan ha med en Grahn! (x2)

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

(E7) Grahn jag ser en Grahn och alla hans vänner i den djupa dungen.

(A7) Han e så cool och ball som tarzan i djungeln.

(E7) Han står dock still för han kan inte röra sig.

(A7) Jag får ändå passa mig så han inte daskar mig.

(E) En Grahn! (F#) en Grahn! (Asus) Så kul man kan ha med en Grahn! (x2)

😉

Va fint 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

..men byt till majackord så blir det finare 😉

Det brukar jag roa mig med när vi repar. Om låten går C G F Em G Em så spelar jag Cmaj7 G7 Fmaj7 Em7 G7 Em7. Det blir jättecheesy. Nior på det så är man i himmelen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy i helvete va goda mina klyftpotatis blev. 😉 Går nu och längtar till lunchrasten imorn. xD

Kryddade me Kebabkrydda, Ingefära, salt, peppar och sedan ett par skvättar olivolja som jag smorde in. Sedan köra på tills de blir spröda och gyllenbruna. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg bara till sen när du är redo. Vill du ha akustiskt så kanske Mempfan hjälper till. Han har tokbra ljud på gitarren.

Det är ju kompgitarrljud av den typen jag inte kan spela själv just nu. Vet inte hur det kan genomföras rent praktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...