SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Skulle behöva gitarrloopar. Var hittar man dom? Ni kanske kan spela in gratis?
Memphis Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Jag insåg dock att det e svårt att både laga mat och kvällsmat samtidigt. Jag tänkte att jag skulle göra Te och så slängde jag ihop en kopp och in i micron. Det plingade klart och så märkte jag plötsligt, Fan! Glömde hälla i vatten! xD 😆
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Fast du får väl inte äta gädda, va? Nä, det ska jag inte. Men jag hade gärna gjort det.
Neosus Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Skulle behöva gitarrloopar. Var hittar man dom? Ni kanske kan spela in gratis? Google är människans bästa vän...tror jag!
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Vet inte vad du menar, men gäddan är fångad och den kommer att smälta i munnen din anarkovegetarian. Länken gick till en video på aftonbladet, det var nån som filmat en sjö i närheten av knutby där isen gjort att syret i sjön i princip tagit slut. Det var en liten vak nära stranden, och där låg det helt fullt med fiskar och kippade efter andan. Det var bara att plocka nån om man var sugen på lunch. Helst någon som precis dött, eftersom det går åt en massa syre för att bryta ner döda fiskar.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Google är människans bästa vän...tror jag! Du kunde va en så mycket bättre vän. Men du kanske inte kan spela gitarr. Har problem med mina händer, och allt det där.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Länken gick till en video på aftonbladet, det var nån som filmat en sjö i närheten av knutby där isen gjort att syret i sjön i princip tagit slut. Det var en liten vak nära stranden, och där låg det helt fullt med fiskar och kippade efter andan. Det var bara att plocka nån om man var sugen på lunch. Helst någon som precis dött, eftersom det går åt en massa syre för att bryta ner döda fiskar. Min kom inte därifrån, men är det inte bättre att dom inte går till spillo?
Neosus Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Du kunde va en så mycket bättre vän. Men du kanske inte kan spela gitarr. Har problem med mina händer, och allt det där. Jodå jag spelar gitarr.. fast det beror på vad du vill ha,. Jag kanske kan svänga ihop nått. Fast bara el-gitarr då.
Memphis Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 (E7) Grahn jag ser en Grahn och alla hans vänner i den djupa dungen. (A7) Han e så cool och ball som tarzan i djungeln. (E7) Han står dock still för han kan inte röra sig. (A7) Jag får ändå passa mig så han inte daskar mig. (E) En Grahn! (F#) en Grahn! (Asus) Så kul man kan ha med en Grahn! (x2) 😉
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Min kom inte därifrån, men är det inte bättre att dom inte går till spillo? Absolut.
Neosus Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 (E7) Grahn jag ser en Grahn och alla hans vänner i den djupa dungen. (A7) Han e så cool och ball som tarzan i djungeln. (E7) Han står dock still för han kan inte röra sig. (A7) Jag får ändå passa mig så han inte daskar mig. (E) En Grahn! (F#) en Grahn! (Asus) Så kul man kan ha med en Grahn! (x2) 😉 Va fint 😉
Memphis Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 ..men byt till majackord så blir det finare 😉 Okej. Får bli på nästa låt som jag tillägnar dig. 😉
Memphis Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Nu har jag värmt på Te igen. Och denna gången med vatten. 😉
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Jodå jag spelar gitarr.. fast det beror på vad du vill ha,. Jag kanske kan svänga ihop nått. Fast bara el-gitarr då. Det är hyggligt av dej. Har inte köpt programmet, mixcraft, än dock.
Dingbats Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 ..men byt till majackord så blir det finare 😉 Det brukar jag roa mig med när vi repar. Om låten går C G F Em G Em så spelar jag Cmaj7 G7 Fmaj7 Em7 G7 Em7. Det blir jättecheesy. Nior på det så är man i himmelen.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Är det nån som vet var man kan inhandla gitarrloopar?
Neosus Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Det är hyggligt av dej. Har inte köpt programmet, mixcraft, än dock. Säg bara till sen när du är redo. Vill du ha akustiskt så kanske Mempfan hjälper till. Han har tokbra ljud på gitarren.
Neosus Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Det brukar jag roa mig med när vi repar. Om låten går C G F Em G Em så spelar jag Cmaj7 G7 Fmaj7 Em7 G7 Em7. Det blir jättecheesy. Nior på det så är man i himmelen. 😉
Memphis Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Fy i helvete va goda mina klyftpotatis blev. 😉 Går nu och längtar till lunchrasten imorn. xD Kryddade me Kebabkrydda, Ingefära, salt, peppar och sedan ett par skvättar olivolja som jag smorde in. Sedan köra på tills de blir spröda och gyllenbruna. 😉
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Säg bara till sen när du är redo. Vill du ha akustiskt så kanske Mempfan hjälper till. Han har tokbra ljud på gitarren. Det är ju kompgitarrljud av den typen jag inte kan spela själv just nu. Vet inte hur det kan genomföras rent praktiskt.
Recommended Posts