Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Men hur och varför? Jag blir inte sur om du inte svarar. Huvudsaken är att inte du blir sur.

Jag kan läsa runt i alla möjliga trådar, och ingen vet att det är jag. Bekvämlighet.

Direkt man skriver så är man ju inte speciellt anonym längre, och här i denna tråden skriver jag väl då och då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vi inte kunna ha nåt pris som vi delar ut vid midnatt till den som har skrivit det bästa inlägget, alternativt, dominerat det senaste dygnet. Vem som vinner kan, om inga bättre förslag kommer in, avgöras av den senast belönade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan läsa runt i alla möjliga trådar, och ingen vet att det är jag. Bekvämlighet.

Direkt man skriver så är man ju inte speciellt anonym längre, och här i denna tråden skriver jag väl då och då.

Kan inte släppa detta riktigt. Varför är det bekvämare om ingen vet att det är du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska steka på lite mat.. glömde bort att jag skulle spela ikväll så jag satt och kollade på internet-tv och så ringde han och då kom jag på att vi skulle spela ikväll så då hann jag inte med att steka på mat så jag fick skynda mig att packa ner gitarren och springa över och spela men nu är jag himma igen så då kan jag steka på lite mat

så de så 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...