Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Har ni tänkt på vilka enorma plånböcker man måste haft på den tiden? Eller hur stora parkeringsautomaterna måste varit?

För att inte tala om uttagsautomaterna! 😏

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
För att inte tala om uttagsautomaterna! 😄

Sluta tramsa dig! När fick du senast mynt från en uttagsautomat? 😏

Postat (redigerat)

fast de där stora mynten användes nog sällan i parkeringsautomater, jag menar hur många av dagens automater tar 100000kr-sedlar? Man var nog tvungen att växla först. Det var nog där skottkärran kom in i bilden.

Redigerat av Fidden
Postat
fast de där stora mynten användes nog sällan i parkeringsautomater, jag menar hur många av dagens automater tar 100000kr-sedlar? Man var nog tvungen att växla först. Det var nog där skottkärran kom in i bilden.

Kan jag få se bilden? 😏

Postat
Sluta tramsa dig! När fick du senast mynt från en uttagsautomat? 😏

När din mamma böjde sig fram, framför mig. 😆

😄

Postat

"Om din hund skäller vid bakdörren och din fru skäller vid

entrédörren; Vem släpper du in först?

Hunden, naturligtvis. Han tystnar när han får komma in. "

Postat

Medeltidens skolungdomar satt runt bordet och spelade "blodkrona". Första problemet är att få snurr på den. Andra problemet är att skjuta iväg myntet. Tredje problemet är att man dör lite.

Postat

Jag tror inte en enda parkeringsautomat tar 100000kr-sedlar. Men det beror säkert delvis på att det inte finns några såna sedlar.

Postat
Medeltidens skolungdomar satt runt bordet och spelade "blodkrona". Första problemet är att få snurr på den. Andra problemet är att skjuta iväg myntet. Tredje problemet är att man dör lite.

Är det sant att när man nyser så dör man en kort stund?

Postat
Är det sant att när man nyser så dör man en kort stund?

Ja, det stämmer. Det är därför Debatt är inne på sitt miljonte liv.

Postat (redigerat)

Så nu snackar ni om mynt... 😏

EDIT: jag var så seg att jag hann bli ganska så ninjad. jag börjar bli gammal

Redigerat av Micke H
Postat
Så nu snackar ni om mynt... ☺️

EDIT: jag var så seg att jag hann bli ganska så ninjad. jag börjar bli gammal

Fett ninjad... 😄

Dessutom snackade vi Schechter Tempest ett tag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.