Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

fast de där stora mynten användes nog sällan i parkeringsautomater, jag menar hur många av dagens automater tar 100000kr-sedlar? Man var nog tvungen att växla först. Det var nog där skottkärran kom in i bilden.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

fast de där stora mynten användes nog sällan i parkeringsautomater, jag menar hur många av dagens automater tar 100000kr-sedlar? Man var nog tvungen att växla först. Det var nog där skottkärran kom in i bilden.

Kan jag få se bilden? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Medeltidens skolungdomar satt runt bordet och spelade "blodkrona". Första problemet är att få snurr på den. Andra problemet är att skjuta iväg myntet. Tredje problemet är att man dör lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

fast de där stora mynten användes nog sällan i parkeringsautomater, jag menar hur många av dagens automater tar 100000kr-sedlar? Man var nog tvungen att växla först. Det var nog där skottkärran kom in i bilden.

Jag tror inte en enda parkeringsautomat tar 100000kr-sedlar. Men det beror säkert delvis på att det inte finns några såna sedlar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Medeltidens skolungdomar satt runt bordet och spelade "blodkrona". Första problemet är att få snurr på den. Andra problemet är att skjuta iväg myntet. Tredje problemet är att man dör lite.

Är det sant att när man nyser så dör man en kort stund?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu snackar ni om mynt... ☺️

EDIT: jag var så seg att jag hann bli ganska så ninjad. jag börjar bli gammal

Fett ninjad... 😄

Dessutom snackade vi Schechter Tempest ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...