Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Ungefär som när hunden bajsat inomhus, och man liksom trycker ner hans ansikte mot det och ryter en fråga om vad han gjort 😳

(om man nu gör så, jag vet inte, har bara hört om sånt)

Fattade inte denna parrallell. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Ungefär som när hunden bajsat inomhus, och man liksom trycker ner hans ansikte mot det och ryter en fråga om vad han gjort ☺️

(om man nu gör så, jag vet inte, har bara hört om sånt)

Enligt vår psykologlärare i gymnasiet var det den korrekta förklaringen till varför en del när de växte upp fick bajs som sexuell läggning.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ungefär som när hunden bajsat inomhus, och man liksom trycker ner hans ansikte mot det och ryter en fråga om vad han gjort 😳

(om man nu gör så, jag vet inte, har bara hört om sånt)

Du kan göra så, men det enda hunden lär sig av en sån övning är att vara rädd för dig. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

ungefär som att trycka ner hundens nos mot en bajskorv, men han tror att man vill visa golvets struktur på nära håll.

Svårt att ta in golvets struktur om man skall svara i telefon samtidigt dessutom. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast för att förtydliga, jag tror inte vi ärver Adams synder (som ett resultat av hans handlingar), utan i så fall våra egna.

Ifall någon missade det.

Sedan får Augustinus, kyrkan och Calvin tycka vad de vill...

Link to comment
Dela på andra sajter

Orka att han snubben som hotade KTH igår bodde här i gbg. 😳

Hade en kusin som skulle skriva tenta där idag, lite läskigt sade han. Nu e hotmannen fast iaf.

Edit. Pico, säg inget! >:F

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni tänkt på vilka enorma plånböcker man måste haft på den tiden? Eller hur stora parkeringsautomaterna måste varit?

Och hur ljuger man för en alkis som försöker skramla ihop några mynt till en vinare just utanför systemet?

Ledsen, har inga mynt... *vissel, vissel*

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...