Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Så då är du inne på arvsynden?

Man lever bara en gång är ett lustigt uttryck.

Undrar hur man kan ha fått för sig något sådant.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Solen skiner, -5 i skuggan och hälsenan verkar rätt ok. Upplagt för att lägga sig i soffan och kolla TV med andra ord.

Haha, apropå det så sade en polare sade såhär igår:

"-Öö! värsta fint väder idag, ska vi hitta på nått eller, se film kanske?"

xD

Postat
Man lever bara en gång är ett lustigt uttryck.

Undrar hur man kan ha fått för sig något sådant.

det var inte riktigt så jag tänkte.

Postat
Haha, apropå det så sade en polare sade såhär igår:

"-Öö! värsta fint väder idag, ska vi hitta på nått eller, se film kanske?"

xD

Du bör säja upp bekantskapen.

Postat (redigerat)
Det är ingen som nappar på det där med partikelacceleratorn. Trodde ni vara smarta dudes, och vi kunde ha en intelligent diskussion.

Partikelacceleratorn e inte fejk såklart. Sverige tex. har skänkt 150 mille till projektet så tror de har behövts övertygats rätt bra för att gå me på nått sånt.

Såg däremot den dokumentären om att WTC 11/7 skulle vara riggat. 😳 Var ju mycket som "tydde på det" men har svårt att tro det ändå.

Redigerat av Memphis
Postat

Fast för att förtydliga, jag tror inte vi ärver Adams synder (som ett resultat av hans handlingar), utan i så fall våra egna.

Postat
Apropå arvsynden menar jag. Du har väl dina egna funderingar?

ja, men jag ville att debatt skulle svara.

Postat (redigerat)
Du bör säja upp bekantskapen.

Och du bör sluta me att alltid skriva stava det "säja" och "dej".

xD

edit 2: En liten edit för Picos skull. 😳

edit 3:

xD

edit 4: editerade lite bara. 😄

edit5: Mest för min egen skull alltså. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat
Partikelacceleratorn e inte fejk såklart. Sverige tex. har skänkt 150 mille till projektet så tror de har behövts övertygats rätt bra för att gå me på nått sånt.

Såg däremot den dokumentären om att WTC 11/7 skulle vara riggat. 😳 Var ju mycket som "tydde på det" men har svårt att tro det ändå.

Men det är ju politikerna som har pyntat pengarna. Vad vet dom? I slutändan tyx det bara va strängteori ändå enligt dom senaste teorierna. Detta kanske aldrig blir annat än matematiska teorier, eller, kanske om vi bygger en ännu större accelerator som tar varvet europa runt.

Postat
att WTC 11/7 skulle vara riggat. ☺️ Var ju mycket som "tydde på det" men har svårt att tro det ändå.

Du menar uppgjorda matcher i tennisen!! 😄

Nej, inte där också nu!!!

😳

Postat
Kom igen Memph, redigera en gång till. ☺️ xD

Ungefär som när hunden bajsat inomhus, och man liksom trycker ner hans ansikte mot det och ryter en fråga om vad han gjort 😳

(om man nu gör så, jag vet inte, har bara hört om sånt)

Postat
Ungefär som när hunden bajsat inomhus, och man liksom trycker ner hans ansikte mot det och ryter en fråga om vad han gjort 😳

(om man nu gör så, jag vet inte, har bara hört om sånt)

☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.