debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 OK. Så du är jungian. Arketyperna och allt det där. Nej, mer Rowan Atkinson i så fall. Att all skit kommer tillbaks.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Ska ta en tupplur, men kom igen, nog är väl freudian slip ett bra namn om man ska bilda ett band. Var inne på sproose goose förr i världen, men det är upptaget numera.
Dingbats Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Jag kan härvid delge herrskapet en sann berättelse ur min vardag vad anbelangar freudianska felsägningar: En gång undrade en arbetskollega om jag hittat en pryl i en låda. Då fick jag av någon anledning för mig att använda ordet finna. Men just när jag hade påbörjat ordet finna i den meningen, så ville jag plötsligt använda ordet hitta istället som jag kände mig mer bekväm med, så jag ändrade mig till...: Nej, men jag ska fitta den lådan sen! 😎 pinsamt Det gjorde min SO-lärare på högstadiet också! Han var en liten mes. Jonas nånting hette han.
Pico Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Ska ta en tupplur, men kom igen, nog är väl freudian slip ett bra namn om man ska bilda ett band. Var inne på sproose goose förr i världen, men det är upptaget numera. Finns något gäng på myspace som kallar sig så. http://www.myspace.com/freudianslipswe
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 De gigantiska mynten, var det på 1350-talet? Nej.
debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Det kanske var därför dom fick hålla upp i ett år. Men min fråga är, tror vi på dom eller inte? Du menar att uppehållet tyder på att det inte är sanningen? De kanske närmar sig den nu då.
Gote Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Ska ta en tupplur, men kom igen, nog är väl freudian slip ett bra namn om man ska bilda ett band. Var inne på sproose goose förr i världen, men det är upptaget numera. En snabb sökning på interwebben visar dessvärre att det redan finns flera band med det namnet...
debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Ska ta en tupplur, men kom igen, nog är väl freudian slip ett bra namn om man ska bilda ett band. Var inne på sproose goose förr i världen, men det är upptaget numera. Ja, använd det som artistnamn. It suits you! 😎
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Jag kan härvid delge herrskapet en sann berättelse ur min vardag vad anbelangar freudianska felsägningar: En gång undrade en arbetskollega om jag hittat en pryl i en låda. Då fick jag av någon anledning för mig att använda ordet finna. Men just när jag hade påbörjat ordet finna i den meningen, så ville jag plötsligt använda ordet hitta istället som jag kände mig mer bekväm med, så jag ändrade mig till...: Nej, men jag ska fitta den lådan sen! 😎 pinsamt Ungefär såhär?
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Finns något gäng på myspace som kallar sig så. http://www.myspace.com/freudianslipswe Jag får köpa ut dom. Vilket är ert favoritbandnamn som inte är upptaget? Nästan en ny tråd där.
debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Med början år 1624 hade vi brist på silver i Sverige, därför var det vanligt med kopparmynt. Fortfarande är ett kopparmynt från Sverige som väger 19,7 kilo världens största och tyngsta, säger Inger Hammarberg.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Du menar att uppehållet tyder på att det inte är sanningen?De kanske närmar sig den nu då. Vad tror du?
debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Ungefär såhär? Fast så många gånger sa jag det inte. Det blir nästan mödomshinna tills slut.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Nej, mer Rowan Atkinson i så fall.Att all skit kommer tillbaks. Så då är du inne på arvsynden?
Overkill Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Ungefär såhär? Eller: http://www.youtube.com/watch?v=btWmeQljU48
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Fast så många gånger sa jag det inte.Det blir nästan mödomshinna tills slut. eller så har man kryptonit i fittan.
debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Apropå Medeltiden (som väl sträckte sig fram till 1500-talet nån gång)?! Jag såg filmen Bruce den allsmäktige som visades på televisionsapparaten härförleden. Fortfarande har jag inte bestämt mig för hur bra eller dålig den var. Men i en episod så sa Jim Carrey "Tar Gud semester?". "Du känner till Medeltiden", fick han som svar.
Recommended Posts