Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Och ett kilo mjöl. Men den där acceleratorn. Dom kan ju hävda att dom krockar dom där protonerna, och att dom hittar den där higgsbosonen. Hur ska vi kunna veta att det stämmer. Allt kan ju va en stor jävla bluff. Sen kan dom ju dela upp nobelprisen som det passar.

DÅÅÅÅ FÅÅÅR DUUU....... PARTIKELACCELERATOR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ingen som nappar på det där med partikelacceleratorn. Trodde ni vara smarta dudes, och vi kunde ha en intelligent diskussion.

Finns det intelligent liv härinne? 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Dokument Utifrån var rätt intressant igår. "I kvällens film går den prisbelönte reportern Najibullah Qureishi bakom fiendens linjer. För första gången får vi se och höra talibanernas nya taktik." Från tv.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

jag fick en varning på lunchen.

de pratade med nån på radion om en borttappad hund. Sen när de sa vem de skulle ringa till, råkade de säga hundens namn istället.

"hihi, hundring" sa jag.

Solklar varning, så nu får jag inte ordvitsa på flera veckor.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag fick en varning på lunchen.

de pratade med nån på radion om en borttappad hund. Sen när de sa vem de skulle ringa till, råkade de säga hundens namn istället.

"hihi, hundring" sa jag.

Solklar varning, så nu får jag inte ordvitsa på flera veckor.

Hette hunden Brian? 😕🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag fick en varning på lunchen.

de pratade med nån på radion om en borttappad hund. Sen när de sa vem de skulle ringa till, råkade de säga hundens namn istället.

"hihi, hundring" sa jag.

Solklar varning, så nu får jag inte ordvitsa på flera veckor.

Hundring, var det lösensumman? Nu är vi två.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dokument Utifrån var rätt intressant igår. "I kvällens film går den prisbelönte reportern Najibullah Qureishi bakom fiendens linjer. För första gången får vi se och höra talibanernas nya taktik." Från tv.nu

såg en del av programmet. Just dom talibanerna verkade tämligen ofarliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ingen som nappar på det där med partikelacceleratorn. Trodde ni vara smarta dudes, och vi kunde ha en intelligent diskussion.

Det är inget som kommer att bli en del av vardagen för vanliga människor eller?

Mest används de väl vid experiment.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag fick en varning på lunchen.

de pratade med nån på radion om en borttappad hund. Sen när de sa vem de skulle ringa till, råkade de säga hundens namn istället.

"hihi, hundring" sa jag.

Solklar varning, så nu får jag inte ordvitsa på flera veckor.

Vilket konstigt arbete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du såg "attentatet" vid vägen? 😕

Jo, tror det var det. Dom höll på att skjuta ihjäl kvinnor och barn som gick förbi med ett raketgevär, tänkt att användas mot stridsvagnar som åkte förbi alldeles för snabbt. Som backup hade dom vägbomber, men då hade dom blandat ihop detonatorerna. Dom försökte spränga bomb a med fjärrdetonator b och vice versa. En storartad studie i ofrivilligi komik, om det inte vore så allvarligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...