SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Det är ingen som nappar på det där med partikelacceleratorn. Trodde ni vara smarta dudes, och vi kunde ha en intelligent diskussion.
Neosus Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Lidl öppnar på torsdag och bara för det så har alla hyresgäster fått en påse med ljuice, spagetti och en chokladbit. Jäklarns sjysst! 😐
Dingbats Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Och ett kilo mjöl. Men den där acceleratorn. Dom kan ju hävda att dom krockar dom där protonerna, och att dom hittar den där higgsbosonen. Hur ska vi kunna veta att det stämmer. Allt kan ju va en stor jävla bluff. Sen kan dom ju dela upp nobelprisen som det passar. DÅÅÅÅ FÅÅÅR DUUU....... PARTIKELACCELERATOR!
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 DÅÅÅÅ FÅÅÅR DUUU....... PARTIKELACCELERATOR! 1:a pris när det gäller att sikta in sej på fel del av resonemanget går till - diiiiiiiiiiiiiingbaaaaaaaaaats.
Dingbats Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 sun is out sun is out so come on come on come on come on check it out
Dingbats Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 yeah yeah yeah spacetruckin yeah yeah yeah spacetruckin
Gote Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Det är ingen som nappar på det där med partikelacceleratorn. Trodde ni vara smarta dudes, och vi kunde ha en intelligent diskussion. Finns det intelligent liv härinne? 😐
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Finns det intelligent liv härinne? 😕 nej, det är ju mars.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Och dingbats blev bara stolt över den där utmärkelsen.
Pico Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Dokument Utifrån var rätt intressant igår. "I kvällens film går den prisbelönte reportern Najibullah Qureishi bakom fiendens linjer. För första gången får vi se och höra talibanernas nya taktik." Från tv.nu
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 jag fick en varning på lunchen. de pratade med nån på radion om en borttappad hund. Sen när de sa vem de skulle ringa till, råkade de säga hundens namn istället. "hihi, hundring" sa jag. Solklar varning, så nu får jag inte ordvitsa på flera veckor.
Pico Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 jag fick en varning på lunchen. de pratade med nån på radion om en borttappad hund. Sen när de sa vem de skulle ringa till, råkade de säga hundens namn istället. "hihi, hundring" sa jag. Solklar varning, så nu får jag inte ordvitsa på flera veckor. Hette hunden Brian? 😕🙂
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 jag fick en varning på lunchen. de pratade med nån på radion om en borttappad hund. Sen när de sa vem de skulle ringa till, råkade de säga hundens namn istället. "hihi, hundring" sa jag. Solklar varning, så nu får jag inte ordvitsa på flera veckor. Hundring, var det lösensumman? Nu är vi två.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Dokument Utifrån var rätt intressant igår. "I kvällens film går den prisbelönte reportern Najibullah Qureishi bakom fiendens linjer. För första gången får vi se och höra talibanernas nya taktik." Från tv.nu såg en del av programmet. Just dom talibanerna verkade tämligen ofarliga.
Pico Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 såg en del av programmet. Just dom talibanerna verkade tämligen ofarliga. Du såg "attentatet" vid vägen? 😕
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Är fidden anonym? Absolut inte, jag heter Fredrik Johansson.
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Skrattretande små studielån folk har... 😕 förväntade mig nästan att jag skulle finnas med på en lista där xD
debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Det är ingen som nappar på det där med partikelacceleratorn. Trodde ni vara smarta dudes, och vi kunde ha en intelligent diskussion. Det är inget som kommer att bli en del av vardagen för vanliga människor eller? Mest används de väl vid experiment.
debatt Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 jag fick en varning på lunchen. de pratade med nån på radion om en borttappad hund. Sen när de sa vem de skulle ringa till, råkade de säga hundens namn istället. "hihi, hundring" sa jag. Solklar varning, så nu får jag inte ordvitsa på flera veckor. Vilket konstigt arbete.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Du såg "attentatet" vid vägen? 😕 Jo, tror det var det. Dom höll på att skjuta ihjäl kvinnor och barn som gick förbi med ett raketgevär, tänkt att användas mot stridsvagnar som åkte förbi alldeles för snabbt. Som backup hade dom vägbomber, men då hade dom blandat ihop detonatorerna. Dom försökte spränga bomb a med fjärrdetonator b och vice versa. En storartad studie i ofrivilligi komik, om det inte vore så allvarligt.
Gote Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Skrattretande små studielån folk har... 😕 förväntade mig nästan att jag skulle finnas med på en lista där xD Ja, det var inte mycket. Alltså, 180 miljarder är väl en slant, men 150 tusen är ju struntsummor.
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 Absolut inte, jag heter Fredrik Johansson. Har för mej att du har använt nåt annat alias förut.
Overkill Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 \begin{equation} \mathcal{E}=\frac{1}{\text{slope}} \cdot \frac{P}{Q} \tag{Priselasticitet, ekv. 2} \end{equation}
Recommended Posts