Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Haha, kom precis på att jag drömde sjukaste drömmen. Var nere nånstans i Afrika i ett land där det precis hade varit val, och han som vann hade ätit upp sin ena motståndare (han hade två stycken motståndare). Sen lite senare var det nån ritual, så då kom han in naken med en banan i röven och så började han äta upp en kille på scenen. Då ställde sig någon från mitt entourage upp och frågade "Have you tried ullaredspizza?" xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, kom precis på att jag drömde sjukaste drömmen. Var nere nånstans i Afrika i ett land där det precis hade varit val, och han som vann hade ätit upp sin ena motståndare (han hade två stycken motståndare). Sen lite senare var det nån ritual, så då kom han in naken med en banan i röven och så började han äta upp en kille på scenen. Då ställde sig någon från mitt entourage upp och frågade "Have you tried ullaredspizza?" xD

Dina drömmar är mysko.... 🙂

Varför tänkte jag på

?
Link to comment
Dela på andra sajter

jag har bitit på mina läppar dagligen i över ett år nu. har glömt hur det känns att inte ha sår på läppen.

Bara du inte börjar med lypsyl. Man måste smörja mer och mer och större och större ytor. Till slut har man det där stiftet i högsta hugg hela tiden, och smörjer in stora delar av ansiktet, och ändå är allt ett enda stort sår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara du inte börjar med lypsyl. Man måste smörja mer och mer och större och större ytor. Till slut har man det där stiftet i högsta hugg hela tiden, och smörjer in stora delar av ansiktet, och ändå är allt ett enda stort sår.

Känner igen mig... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fenyletylamin, fenylalanin, tyrosin = mat. Kärlekens vanliga symptom inkl. svettiga handflator, skakiga knän, orolig mage och rastlöshet beror på "kärleksmolekylen", fenyletylamin, PEA. PEA gör dig starkt beroende. PEA dämpar aptiten och gör dig hyperaktiv. En av ämnena som friges av PEA är dopamin och den är också en naturlig endorfin. PEAs utsöndring i hjärnan kan utlösas av enkla saker som att möta ögonen eller ta i varandras händer. En överdos ger starka emotioner, rusande puls, svårt att andas... Intressant är att choklad innehåller mycket av detta ämne. En perfekt present på vändagen eller till den högt älskade. Annan mat med mycket PEA är jordgubbar och sött. PEA hittas också hos sportberoende personer och vid extremsporter som bungyhopp.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kvar:

Laptop med internet

Hörlurar

Täcke

Kudde

En kasse med småplock (halstabletter, mynt, snabbkaffe, pass, plånbok, ett snöre och hyllplanspluppar.

Pass i handbagaget för att åka till Köping! xD

Edit: )

Förbannat, måste jag täppa till också.

Edit2: halstabletter, snöre, hyllplanspluppar... Lite MacGyver-möjligheter där. 😄

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

(

Pass i handbagaget för att åka till Köping! xD

Edit: )

Förbannat, måste jag täppa till också.

Edit2: halstabletter, snöre, hyllplanspluppar... Lite MacGyver-möjligheter där. 😄

Ja, jag vet... jag tänkte bygga ett massförstörelsevapen av det och sen berätta det för KTH.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...