Pazo Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 MORRN! Tenta kl 8! En kille som skickat mail ang högtalarna! YESS! 500 Kr mer asså! 🙂
Neosus Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Fast det är bara praktik där oxå. Kommer aldrig att få något jobb 🙂
Overkill Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Haha, kom precis på att jag drömde sjukaste drömmen. Var nere nånstans i Afrika i ett land där det precis hade varit val, och han som vann hade ätit upp sin ena motståndare (han hade två stycken motståndare). Sen lite senare var det nån ritual, så då kom han in naken med en banan i röven och så började han äta upp en kille på scenen. Då ställde sig någon från mitt entourage upp och frågade "Have you tried ullaredspizza?" xD
Gote Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Haha, kom precis på att jag drömde sjukaste drömmen. Var nere nånstans i Afrika i ett land där det precis hade varit val, och han som vann hade ätit upp sin ena motståndare (han hade två stycken motståndare). Sen lite senare var det nån ritual, så då kom han in naken med en banan i röven och så började han äta upp en kille på scenen. Då ställde sig någon från mitt entourage upp och frågade "Have you tried ullaredspizza?" xD Dina drömmar är mysko.... 🙂 Varför tänkte jag på ?
SadamJR Postat 15 mars 2010 Trådstartare Postat 15 mars 2010 jag har bitit på mina läppar dagligen i över ett år nu. har glömt hur det känns att inte ha sår på läppen. Bara du inte börjar med lypsyl. Man måste smörja mer och mer och större och större ytor. Till slut har man det där stiftet i högsta hugg hela tiden, och smörjer in stora delar av ansiktet, och ändå är allt ett enda stort sår.
Overkill Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Bara du inte börjar med lypsyl. Man måste smörja mer och mer och större och större ytor. Till slut har man det där stiftet i högsta hugg hela tiden, och smörjer in stora delar av ansiktet, och ändå är allt ett enda stort sår. Känner igen mig... 🙂
Gote Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Fenyletylamin, fenylalanin, tyrosin = mat. Kärlekens vanliga symptom inkl. svettiga handflator, skakiga knän, orolig mage och rastlöshet beror på "kärleksmolekylen", fenyletylamin, PEA. PEA gör dig starkt beroende. PEA dämpar aptiten och gör dig hyperaktiv. En av ämnena som friges av PEA är dopamin och den är också en naturlig endorfin. PEAs utsöndring i hjärnan kan utlösas av enkla saker som att möta ögonen eller ta i varandras händer. En överdos ger starka emotioner, rusande puls, svårt att andas... Intressant är att choklad innehåller mycket av detta ämne. En perfekt present på vändagen eller till den högt älskade. Annan mat med mycket PEA är jordgubbar och sött. PEA hittas också hos sportberoende personer och vid extremsporter som bungyhopp. 🙂
Overkill Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Kul att dom tyckte att jump var för engelskt och bytte ut det mot hopp, men bungy är fortfarande på engelska. Bungyhopp ftw xD
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Jaha, vad ska man göra nu då? Alla prylar är hämtade. tog 40 minuter.
Pico Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Jaha, vad ska man göra nu då? Alla prylar är hämtade. tog 40 minuter. Sitter och längstar i en låda nu då? 🙂
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 Har kvar: Laptop med internet Hörlurar Täcke Kudde En kasse med småplock (halstabletter, mynt, snabbkaffe, pass, plånbok, ett snöre och hyllplanspluppar.
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 ) puh, tur att jag kom på det, annars hade resten av längsta blivit en enda lång parentes!
Pico Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 (redigerat) Har kvar:Laptop med internet Hörlurar Täcke Kudde En kasse med småplock (halstabletter, mynt, snabbkaffe, pass, plånbok, ett snöre och hyllplanspluppar. Pass i handbagaget för att åka till Köping! xD Edit: ) Förbannat, måste jag täppa till också. Edit2: halstabletter, snöre, hyllplanspluppar... Lite MacGyver-möjligheter där. 😄 Redigerat 15 mars 2010 av Pico
Fidden Postat 15 mars 2010 Postat 15 mars 2010 ( Pass i handbagaget för att åka till Köping! xD Edit: ) Förbannat, måste jag täppa till också. Edit2: halstabletter, snöre, hyllplanspluppar... Lite MacGyver-möjligheter där. 😄 Ja, jag vet... jag tänkte bygga ett massförstörelsevapen av det och sen berätta det för KTH.
Recommended Posts