Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

nu ballar datorn ur. jag drar fingret neråt på touchpadet och så börjar hela bilden skaka. intressant. kanske var för att jag råkade nudda touchpaden lite i ena hörnet med andra handen.

notera att jag inte riktigt vet hur man böjer touchpad.

Postat

tuschpläd borde det heta. firefox stavningskontroll reagerar inte ens på det! (till skillnad från ordet "firefox"...)

Postat

jag har bitit på mina läppar dagligen i över ett år nu. har glömt hur det känns att inte ha sår på läppen.

Postat (redigerat)

en gång när jag skrev en berättelse om andra världskriget och skulle skriva om en pilot som flög spitfire-plan, då lät jag den automatiska stavningskontrollen byta ut alla "spitfire" till "spritfrie". Jag fick en 5:a.

Redigerat av Fidden
Postat

två år senare fick jag reda på att jag glömt uppsatsen på en av skolans datorer, och att åtminstone en snubbe till hade lämnat in den i sitt namn.

Postat

när jag fick tillbaks en betygsatt kopia av svenskalärarinnan tittade hon allvarligt på mig och frågade "är det verkligen du som skrivit detta". Då blev jag också arg.

Postat
det är väl bara bra att kunna hjälpa till.

[Tyko Jonsson]

hjälpa till och hjälpa till. det var ju MIN uppsats!

[/Tyko Jonsson]

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.