debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Bruce den Allsmäktige ser jag nu. Rätt ok. TV4. Även om jag inte ännu har bestämt mig för om grundidén är bra.
Dingbats Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Fan vad världen är liten. Dingis, du vet han killen du snackade med på last.fm om mount eerie? Vi har gått på samma låg-, mellan- och högstadie och hans namn är vad mataffären precis där jag bor i vänersborg heter. Världen är liten, men mataffären är mindre.
Overkill Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Hur kommer det sig förresten att smooshtjejerna hängde i sverige?
Fidden Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Dogma är vad jag minns en mycket bättre film om man vill se nåt med religiontema...
Dingbats Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 eller hänger, det beror ju på. Nej det beror inte på. Jag vet inte. Var nåt med nån förälders jobb tror jag. De gillar Rhubarb skitmycket tydligen. woho
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Och dum... vadå tittar på spaken??? Nu är det OS-hockey på tv faktiskt!!! Blev skitförvånad.
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Straffavgörande blir det nu på SVT24 mellan Sverige och Norge som var storfavoriter och tagit medalj ända sedan Paraolympics började 1994!
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Apropå Lemon Sbadting (Dingbats): Meyer lemon - Is a cross between a lemon and possibly an orange or a mandarin, was named for Frank N. Meyer who first discovered it in 1908. Thin-skinned and slightly less acidic than the Lisbon and Eureka lemons, Meyer lemons require more care when shipping and are not widely grown on a commercial basis. Lisbon - A good quality bitter lemon with high juice and acid levels. The fruits of Eureka and Lisbon are very similar. Vigorous and productive, trees are very thorny particularly when young. Eureka Verna - A Spanish variety of unknown origin.[6] Bush Lemon Tree - Naturalized lemon grown wild in subtropical Australia. They are very hardy, have a thick skin with a true lemon flavour. Grows to about 4m in a sunny position. The skin makes a good zest for cooking. Villafranca[7] Ponderosa. Is a thick skinned, very hardy and can handle frosts. Very large fruit
Dingbats Postat 14 mars 2010 Postat 14 mars 2010 Otroligt roligt http://www.helgo.net/gavel/transgenus/
debatt Postat 14 mars 2010 Postat 14 mars 2010 Otroligt roligt http://www.helgo.net/gavel/transgenus/ Varför det?
slejnard Postat 14 mars 2010 Postat 14 mars 2010 after ski giget gick bra! hemma vid 19..pizzavräkning...å sen ett kul jampartaj hos vänner:D lemon=citron 😉
SadamJR Postat 14 mars 2010 Trådstartare Postat 14 mars 2010 En gång gick båda mina halvljus sönder, så jag kunde inte blända av.
Recommended Posts