Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

De två bästa låtarna ligger sist i Melodifestivalen när de fem europeiska och de fem svenska jurygrupperna sagt sitt. Nu återstår bara folkets röst.

Postat

förresten var kvällens bästa låt i melodifestivalen norges bidrag från 2008. Vad kom den, 2:a? 3:a? bra iaf.

Postat
Hur kunde manboy komma så högt? Är hela sveriges befolkning utvecklingsstörda?

Därför att de gjorde en vetenskaplig undersökning där de frågade alla under 10 år vilken deras absoluta favorit var och svaret var alltid detsamma: Manboy.

Så alla dessa slängde sig på sina mobiler, ja det är ju allt vanligare att de har egna sådana numera, de små liven...

Personligen tror jag de förväxlat texten med Gameboy.

😆

Postat

På hitlåtens historia på svt 23.05 kör dom Wicked game med Chris Isaak. Har alltid tyckt att den är ett utpräglat kräkmedel. Nu läser jag att den är ironisk. Får väl kolla då.

Postat
Jag ångrar mig... Timos version av "Om igen" var kvällens bästa...

Jadå han sjunger ja fan bra när han tar i ända nerifrån pungkulorna

Postat

Fan vad världen är liten. Dingis, du vet han killen du snackade med på last.fm om mount eerie? Vi har gått på samma låg-, mellan- och högstadie och hans namn är vad mataffären precis där jag bor i vänersborg heter.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.