Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Igår så bad jag pazo logga in på min internetbank för att kolla hur mycket pengar jag hade på mitt konto, men jag gav honom min pin-kod till mobilen istället. Och förut när jag skulle logga in kom jag inte på vad koden är för tidigare har det bara gått på rutin men nu när jag ska tänka för att skriva koden går det inte. Så nu måste jag logga in med dosan. :rolleyes:

Vad har du för bank? Jag har Handelsbanken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Vad har du för bank? Jag har Handelsbanken.

Jag hade handelsbanken och då hade man ju såndär bricka med massa koder. Nu har jag länsförsäkringar och där har man bara en pin-kod för att logga in, men om man ska göra överföringar eller så måste man ha dosan. Men om man bara ska föra över mellan sina egna konton (dvs från sparkonto till vanliga) så behöver man inte det, så man kan alltså logga in var som helst om man behöver pengar utan att man måste ha dosa! Jättesmidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet, sjukt störande. Det är som när jag försöker lösa kuben långsamt, då tappar jag alltid bort mig. Måste göra algoritmerna snabbt för jag kan dom inte i huvudet utan jag kan dom i händerna. 😆

haha, ungefär som när jag spelade DT-låten "waiting for sleep" på piano. Kunde inte spela den i normal hastighet, var tvungen att speeda upp den en hel del för att inte spela fel hela tiden :rolleyes:

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet, sjukt störande. Det är som när jag försöker lösa kuben långsamt, då tappar jag alltid bort mig. Måste göra algoritmerna snabbt för jag kan dom inte i huvudet utan jag kan dom i händerna. :rolleyes:

Jag kan faktiskt långsamt nu också! Lärde mig de iom TouchCube 😆

Fett bra att kunna det också för då när man ska lösa snabbt så har man det både i händerna och huvudet och då kan man klura lite extra på saker 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...