Dingbats Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Igår så bad jag pazo logga in på min internetbank för att kolla hur mycket pengar jag hade på mitt konto, men jag gav honom min pin-kod till mobilen istället. Och förut när jag skulle logga in kom jag inte på vad koden är för tidigare har det bara gått på rutin men nu när jag ska tänka för att skriva koden går det inte. Så nu måste jag logga in med dosan. Vad har du för bank? Jag har Handelsbanken.
Overkill Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 SOPA! Jag vet, sjukt störande. Det är som när jag försöker lösa kuben långsamt, då tappar jag alltid bort mig. Måste göra algoritmerna snabbt för jag kan dom inte i huvudet utan jag kan dom i händerna.
Overkill Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Vad har du för bank? Jag har Handelsbanken. Jag hade handelsbanken och då hade man ju såndär bricka med massa koder. Nu har jag länsförsäkringar och där har man bara en pin-kod för att logga in, men om man ska göra överföringar eller så måste man ha dosan. Men om man bara ska föra över mellan sina egna konton (dvs från sparkonto till vanliga) så behöver man inte det, så man kan alltså logga in var som helst om man behöver pengar utan att man måste ha dosa! Jättesmidigt.
Fidden Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 (redigerat) Jag vet, sjukt störande. Det är som när jag försöker lösa kuben långsamt, då tappar jag alltid bort mig. Måste göra algoritmerna snabbt för jag kan dom inte i huvudet utan jag kan dom i händerna. 😆 haha, ungefär som när jag spelade DT-låten "waiting for sleep" på piano. Kunde inte spela den i normal hastighet, var tvungen att speeda upp den en hel del för att inte spela fel hela tiden Redigerat 13 mars 2010 av Fidden
Pazo Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Jag vet, sjukt störande. Det är som när jag försöker lösa kuben långsamt, då tappar jag alltid bort mig. Måste göra algoritmerna snabbt för jag kan dom inte i huvudet utan jag kan dom i händerna. Jag kan faktiskt långsamt nu också! Lärde mig de iom TouchCube 😆 Fett bra att kunna det också för då när man ska lösa snabbt så har man det både i händerna och huvudet och då kan man klura lite extra på saker 😄
Fidden Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Spermabanken är bra oxå GHIHIHI 😑 ja, jag har hört att det kan få förödande konsekvenser om man förvarar sin sperma på vissa andra ställen.
SadamJR Postat 13 mars 2010 Trådstartare Postat 13 mars 2010 Ungefär som när jag knullar era föräldrar 😑 Kul att du äntligen får nåt.
SadamJR Postat 13 mars 2010 Trådstartare Postat 13 mars 2010 Plura beskrev sin lilla knarklapsus som en fyllegrej.
Dingbats Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Plura beskrev sin lilla knarklapsus som en fyllegrej. 😑
Fidden Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Plura är en såndär kille som man inte respekterar mindre på grund av en såndär grej, hans kultstatus är knarkbeständig.
Overkill Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Haha, pazo blev lite ägd i den där tråden om bästa köp. "Den som har flest prylar när han dör vinner!" xD
Fidden Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Undrar om Anna von Hausswolff är släkt med min blivande personalchef... Eller rättare sagt, undrar hur nära släkt de är.
Dingbats Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Refräng heter "omkväde" på danska och "cymbal" heter "bäcken". Vad är det för fel på dem.
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Vore roligare om du skrev "nudar". Alltså ett långsökt substitut för nudister. Nuders barn trodde jag det var! 😑
Overkill Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 så sjuuukt fett 🙂 vi dj:ade tillsammans på varsitt set, så jag stod på ena och pazo på andra och så körde vi varannan låt.
Recommended Posts