Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Spelade nyss himlen är oskyldigt blå på piano

...ja alltså himlen är inte blå PÅ piano

jaa alltså himlen är blå där uppe

JAAA

..alltså

Postat

Klockan 13 är den ultimata tiden på en helgdag. När klockan är 14 börjar det kännas eftermiddag och när den blir 15 känns den nästan över.

Postat
Klockan 13 är den ultimata tiden på en helgdag. När klockan är 14 börjar det kännas eftermiddag och när den blir 15 känns den nästan över.

Håller med därvidlag.

Håller dock inte med om ordet autofellatio, för det ger intrycket av att man AUTOMATISKT utför fellatio, medan det i själva ska återspegla att man KAN utföra det.

Postat
Håller med därvidlag.

Håller dock inte med om ordet autofellatio, för det ger intrycket av att man AUTOMATISKT utför fellatio, medan det i själva ska återspegla att man KAN utföra det.

Auto är grekiska och betyder "själv". I det här fallet att man gör det på sig själv. I fallet "automatisk" att nånting är självgående.

Postat
Hela U2 är väl miljöovänlighet personifierat. Eller bandifierat kanske.

Är det därför de på tv sa att de verkligen tänker och jobbar mest hela tiden för miljön som band och att alla andra band borde ta efter??

Postat
Är det därför de på tv sa att de verkligen tänker och jobbar mest hela tiden för miljön som band och att alla andra band borde ta efter??

Det är ju bullshit. I så fall hade dom gjort som Blind Pilot och cyklat mellan städerna med specialbyggda cykelsläp för instrumenten. 360-turnén var ju en miljökatastrof typ.

Postat
Det är ju bullshit. I så fall hade dom gjort som Blind Pilot och cyklat mellan städerna med specialbyggda cykelsläp för instrumenten. 360-turnén var ju en miljökatastrof typ.

Men de kanske köpte uuuuuutsläppsräääääätter

Postat
Men de kanske köpte uuuuuutsläppsräääääätter

Ja, men det känns mest som om det är för att rika västlänningar inte ska ha dåligt samvete.

Postat (redigerat)

Bono är väl t.o.m. med som representant för en miljöorganisation.

Iaf hävdar han det.

Jag har en kompis som bara köper allt som är extra miljöovänligt.

😆😉

Jag tänkte seriöst fixa en cd-utgåva som är så miljövänlig som möjligt.

Dumt att jag inte kunda länka bilderna korrekt förut.

Kanske kan länka länkarna.

Konvolutet köps från Bradford och pappret, ett nytt ecopapper, från Barnsley.

Nu är jag ute efter miljövänlig stämpelfärg!

Ska inte ens använda häftklammer eller självhäftande etiketter.

Möjligtvis blir det ekologiskt odlad bomullstråd, som björntråd.

Varför finns inte sånt här i Sverige, i Göteborg, helst på min gata...

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.