Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Det hade jag ingen aning om.

Jag blev till och med tillrättavisad när jag sa omständlig en gång.

HAHA.

Fast egentligen tror jag man kan säga vilket som, men det lär väl stavas omständlig.

Postat

ny råkade jag gilla nåt på facebook bara för att sidan hoppade ner lite precis när jag skulle klicka på en annan grej 😆

Postat
ny råkade jag gilla nåt på facebook bara för att sidan hoppade ner lite precis när jag skulle klicka på en annan grej 😆

Hur fungerar det där?

Kan man inte ta bort precis vadsomhelst igen då??

Postat

Vad tycker ni förresten om den nya mobilerna??

Men dem kan man ta ett kort på någon vemsomhelst och sedan trycka på en knapp så kommer all info om den personens besök på Internetsidor upp.

Tycker det verkar väldigt märkligt. Förutsätter inte det att man har personens bild på de sidorna??

Postat
SORRY, FORBIDDEN

"You don't have permission to access this URL on this server."

Vad betydder detta?

Dvs. varför uppkommer det?

Det är inget du kan påverka, det är servern som separ sig.

Postat

Finns det miljövänliga självhäftande runda lappar 25 mm i diameter? Annars tar jag obesprutad bomullstråd och knyter runt.

Ska göra ett miljövänligt konvolut och har hittat det rätta kartongpappret m.m.

Postat
Finns det miljövänliga självhäftande runda lappar 25 mm i diameter? Annars tar jag obesprutad bomullstråd och knyter runt.

Ska göra ett miljövänligt konvolut och har hittat det rätta kartongpappret m.m.

Sorry, det finns inga miljövänliga självhäftande runda lappar som är 25 mm i diameter.

Postat (redigerat)

replay_1n.jpg

Försökte förstora bilden och även visa upp baksidan (annan bild), men det gick inte, då stod det "ej giltigt protokoll" - vad betyder det?

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)
replay_1n.jpg

Försökte förstora bilden och även visa upp baksidan (annan bild), men det gick inte, då stod det "ej giltigt protokoll" - vad betyder det?

Och se där ja... där kom ingen bild alls ändå ju...

Vad sepia detta var.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.