Dingbats Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 tänk om debatt och dingbats är samma person... de heter ju nästan samma sak 🙂 Det kan jag intyga att vi inte är. Är du galen!!! nåldynor och chevrolet //dingbats
slejnard Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 tänk om debatt och dingbats är samma person... de heter ju nästan samma sak 🙂 😄 lika sannolikt som att du å jag vore bröder å att jag lånade min röda hatt till dig under vårflytten till Afrika 🙂
Fidden Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Det kan jag intyga att vi inte är. Är du galen!!! nåldynor och chevrolet //dingbats Hela min släkt har blivit påkörda av en chevrolet.
Fidden Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 🙂 lika sannolikt som att du å jag vore bröder å att jag lånade min röda hatt till dig under vårflytten till Afrika 🙂 Ja jag vet! och ändå är det precis så det är 😄
Dingbats Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Hela min släkt har blivit påkörda av en chevrolet. Släkt är singular. Du behöver ett "Du tillåts använda semantiskt betingad pluralböjning vid ett (1) tillfälle. Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden."-kort.
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 (redigerat) Nu kom jag in på yahoo iaf... Jag gjorde en dj**ligt trixig grej och sadlade om till USA via Norge. Hehe det funkade. Att det blev via Norge var mer en tillfällighet eller rättare sagt inte alls... tror det var min norske "vän" som blockerade min mail in the 1st place. Hotmail stinks. Jag har minst 5 olika yahoo. Redigerat 12 mars 2010 av debatt
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 (redigerat) Jag tycker det är synd att Fantasy NHL League ska upphöra. Jag tänker inte pröjsa. Såg ni mailet? Ni som det berör. Redigerat 12 mars 2010 av debatt
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 (redigerat) Synd. Hur fan fick du syn på Felicia Labor? Nej, det var genom Pazo. Jag menar, jag såg hans Facebook. Så klickade jag. Redigerat 12 mars 2010 av debatt
Fidden Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Släkt är singular. Du behöver ett "Du tillåts använda semantiskt betingad pluralböjning vid ett (1) tillfälle. Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden."-kort. nej, för jag är bara så awesome att när jag säger fel så anpassar sig språket till jag.
Fidden Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Jag tycker det är synd att Fantasy NHL League ska upphöra.Jag tänker inte pröjsa. Såg ni mailet? Ni som det berör. aa, men jag tolkade det som att de pågående spelen ska gå klart... fast jag vet inte riktigt, det var lite luddigt.
Dingbats Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Nej, det var genom Pazo.Jag menar, jag såg hans Facebook. Så klickade jag. Då måste du ha klickat Pazo -> mig -> MIN VÄNLISTA -> Felicia Labor. Din lilla stalker alltså. Det ska vi uppmuntra.
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Då måste du ha klickat Pazo -> mig -> MIN VÄNLISTA -> Felicia Labor. Din lilla stalker alltså. Det ska vi uppmuntra. Det började med att Pazo skrev att Maskinen har två sångare. Då jag kanske lite taskigt skrev att de bara pratade så ville jag lyssna på Pazos egna grejer istället, för jag har gillat en del av hans. Det enda jag hittade var DKM på MySpace. Gick sedan till Facebook som jag inte har själv och inte vet någonting om egentligen, hur det funkar. Skrev in Ricardo Ocampa och då kom hans FB upp. Där klickade jag på ett välbekant namn bara (ditt) och sedan dök den där Felicia upp i sin tur då da.
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Nu är det Devil's Child på TV. Ska nog glana lite. Skräck.
Dingbats Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Det började med att Pazo skrev att Maskinen har två sångare.Då jag kanske lite taskigt skrev att de bara pratade så ville jag lyssna på Pazos egna grejer istället, för jag har gillat en del av hans. Det enda jag hittade var DKM på MySpace. Gick sedan till Facebook som jag inte har själv och inte vet någonting om egentligen, hur det funkar. Skrev in Ricardo Ocampa och då kom hans FB upp. Där klickade jag på ett välbekant namn bara (ditt) och sedan dök den där Felicia upp i sin tur då da. Jag tyckte mer om förklaringen att du satt och stalkade mina kontakter.
slejnard Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Nej, det var genom Pazo.Jag menar, jag såg hans Facebook. Så klickade jag. Vem är du då?
slejnard Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Jag tycker det är synd att Fantasy NHL League ska upphöra.Jag tänker inte pröjsa. Såg ni mailet? Ni som det berör. Vadå för mail??
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Vem är du då? Debatt. Men jag har ingen Facebook. Vad kan man hitta där? Vad har det för fördelar? Kan man ladda upp sin musik? Vad är det för vits?
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Vadå för mail?? Det som jag och Fidden fått från Fantasy League, om att de ska göra om hela Fantasy League för att det är ett vinstdrivande företag och att alla säkerligen kommer att bli missnöjda. 😕
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Filmen handlar om en nioårig pojke som är avundsjuk på att lillasystern på nån månad får den mesta uppmärksamheten. Han ska tydligen vara intelligent, men ännu så länge är han bara konstig.
Dingbats Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Filmen handlar om en nioårig pojke som är avundsjuk på att lillasystern på nån månad får den mesta uppmärksamheten.Han ska tydligen vara intelligent, men ännu så länge är han bara konstig. Beror på vilken film vi pratar om.
debatt Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Filmen är Devil's Child, som jag ju nämnde vid 1-tiden.
slejnard Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Debatt.Men jag har ingen Facebook. Vad kan man hitta där? Vad har det för fördelar? Kan man ladda upp sin musik? Vad är det för vits? Har du ingen fejjer så kan du inte se nån annan som har. Jag är cool 😕
slejnard Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Det som jag och Fidden fått från Fantasy League, om att de ska göra om hela Fantasy League för att det är ett vinstdrivande företag och att alla säkerligen kommer att bli missnöjda. 😕 Har inte fått det mailet. fantasy hockey är den första sajt jag har reggat mig på. 😉 🙂
Recommended Posts