debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Orka Thé Jo, men det är inte jobbigt. Tar inte särskilt lång tid att tillaga. 😕
Gote Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Nej, det tar inte så lång tid, men det är ju så svårt! 😮
Dingbats Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Är det inte jävligt tråkigt att vara anställd och ha månadslön? Det är ju härligare att få betalt för nånting konkret.
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 hashtagg Allvarligt talat, är ovanstående begrepp ett vedertaget begrepp för Twitter?
Dingbats Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 hashtagg Allvarligt talat, är ovanstående begrepp ett vedertaget begrepp för Twitter? http://en.wikipedia.org/wiki/Hash_table
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Danke. De beskrev det som om det var ett vedertaget begrepp för alla...
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 (redigerat) Vilken är medelåldern på dessa personer? Redigerat 12 mars 2010 av debatt
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Tyska företaget har satt ett trackingnummer i meddelandet för min hårddisk som jag väntar hit. Men vid kontakt med UPS förut så stod det att det trackingnumret inte finns öht i UPS hela system. ?
Gote Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Är det inte jävligt tråkigt att vara anställd och ha månadslön? Det är ju härligare att få betalt för nånting konkret. Hur är det inte konkret att få betalt för sin tid?
Dingbats Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Hur är det inte konkret att få betalt för sin tid? Känns inte som man får betalt för jobbet man utför då, bara att man är där och sitter av tiden. Om man får betalt per uppdrag istället vet man ju exakt varför man får pengarna.
Fidden Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Men om man fick betalt för utfört arbete skulle ju inte gote få nån lön alls, det vore ju inte så bra.
Fidden Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 uppgraderade till firefox 3.6. Känns lite ovant att nya flikar inte lägger sig längst ut till höger längre.
Micke H Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Känns inte som man får betalt för jobbet man utför då, bara att man är där och sitter av tiden. Om man får betalt per uppdrag istället vet man ju exakt varför man får pengarna. Fast då förutsätter du att man tar varje chans man får att lata sig. Plus att det vissa månader kan finnas mindre jobb, och ska du då drabbas negativt av det?
Pico Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Vad hände? Reservbetonat lag, både på dam och herrsidan. Första tjejen ramlade och tappade typ 30s bara av fallet, sen var hon väl skakis och träffade en duva, en norrman och typ fisk i en tunna men inga tavlor. Sen nästa åkte väl kanske inte snabbast, jag tror det var hon Anna-Maria Nilsson eller hur hon nu heter... Tredje sträckan var det nån herre som tog och han knaprade väl in ett par tiondelar på täten eller nå sånt. När sändningen väl startade så hade första tjejen redan ramlat, så mitt intresse dog ju rätt omedelbart. Därför jag inte har koll på några namn eller något.
Dingbats Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 uppgraderade till firefox 3.6. Känns lite ovant att nya flikar inte lägger sig längst ut till höger längre. Vart lägger de sig då?
Micke H Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 uppgraderade till firefox 3.6. Känns lite ovant att nya flikar inte lägger sig längst ut till höger längre. Huh? Har själv uppgraderat och flikar lägger sig till höger som vanligt. Hur hamnar dom för dig, bredvid den du är på?
Dingbats Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Fast då förutsätter du att man tar varje chans man får att lata sig. Plus att det vissa månader kan finnas mindre jobb, och ska du då drabbas negativt av det? Om man är frilans så är det ju så. Tycker det känns skönare ändå på nåt sätt. Säger jag baserat på min oerhörda erfarenhet. Argh jag börjar trycka escape hela tiden när jag har skrivit vim.
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Det är därför man har timlön. Min hdd har inte kommit. Mars glass. Ingen hann gissa.
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Om man är frilans så är det ju så. Tycker det känns skönare ändå på nåt sätt. Säger jag baserat på min oerhörda erfarenhet. Argh jag börjar trycka escape hela tiden när jag har skrivit vim. Vim är ett holländskt namn och ett rengöringsmedel.
Micke H Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Om man är frilans så är det ju så. Tycker det känns skönare ändå på nåt sätt. Säger jag baserat på min oerhörda erfarenhet. Argh jag börjar trycka escape hela tiden när jag har skrivit vim. Vet inte varför du tycker det känns skönare att vissa månader har mindre pengar baserat på omständigheter du inte själv råder över. 🙂
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Vet inte varför du tycker det känns skönare att vissa månader har mindre pengar baserat på omständigheter du inte själv råder över. 🙂 Jag har alltid haft timlön. Det är lite som frilans eller säsongsjobb.
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Reservbetonat lag, både på dam och herrsidan. Första tjejen ramlade och tappade typ 30s bara av fallet, sen var hon väl skakis och träffade en duva, en norrman och typ fisk i en tunna men inga tavlor. Sen nästa åkte väl kanske inte snabbast, jag tror det var hon Anna-Maria Nilsson eller hur hon nu heter... Tredje sträckan var det nån herre som tog och han knaprade väl in ett par tiondelar på täten eller nå sånt. När sändningen väl startade så hade första tjejen redan ramlat, så mitt intresse dog ju rätt omedelbart. Därför jag inte har koll på några namn eller något. Är det skidskytte på teve som jag missat? 🙂
Fidden Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Huh? Har själv uppgraderat och flikar lägger sig till höger som vanligt. Hur hamnar dom för dig, bredvid den du är på? Precis så. Bredvid den jag är på.
Recommended Posts