Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Är det inte jävligt tråkigt att vara anställd och ha månadslön? Det är ju härligare att få betalt för nånting konkret.

Hur är det inte konkret att få betalt för sin tid?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det inte konkret att få betalt för sin tid?

Känns inte som man får betalt för jobbet man utför då, bara att man är där och sitter av tiden. Om man får betalt per uppdrag istället vet man ju exakt varför man får pengarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns inte som man får betalt för jobbet man utför då, bara att man är där och sitter av tiden. Om man får betalt per uppdrag istället vet man ju exakt varför man får pengarna.

Fast då förutsätter du att man tar varje chans man får att lata sig. Plus att det vissa månader kan finnas mindre jobb, och ska du då drabbas negativt av det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hände?

Reservbetonat lag, både på dam och herrsidan.

Första tjejen ramlade och tappade typ 30s bara av fallet, sen var hon väl skakis och träffade en duva, en norrman och typ fisk i en tunna men inga tavlor.

Sen nästa åkte väl kanske inte snabbast, jag tror det var hon Anna-Maria Nilsson eller hur hon nu heter...

Tredje sträckan var det nån herre som tog och han knaprade väl in ett par tiondelar på täten eller nå sånt.

När sändningen väl startade så hade första tjejen redan ramlat, så mitt intresse dog ju rätt omedelbart. Därför jag inte har koll på några namn eller något.

Link to comment
Dela på andra sajter

uppgraderade till firefox 3.6. Känns lite ovant att nya flikar inte lägger sig längst ut till höger längre.

Huh? Har själv uppgraderat och flikar lägger sig till höger som vanligt. Hur hamnar dom för dig, bredvid den du är på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast då förutsätter du att man tar varje chans man får att lata sig. Plus att det vissa månader kan finnas mindre jobb, och ska du då drabbas negativt av det?

Om man är frilans så är det ju så. Tycker det känns skönare ändå på nåt sätt. Säger jag baserat på min oerhörda erfarenhet.

Argh jag börjar trycka escape hela tiden när jag har skrivit vim.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man är frilans så är det ju så. Tycker det känns skönare ändå på nåt sätt. Säger jag baserat på min oerhörda erfarenhet.

Argh jag börjar trycka escape hela tiden när jag har skrivit vim.

Vim är ett holländskt namn och ett rengöringsmedel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man är frilans så är det ju så. Tycker det känns skönare ändå på nåt sätt. Säger jag baserat på min oerhörda erfarenhet.

Argh jag börjar trycka escape hela tiden när jag har skrivit vim.

Vet inte varför du tycker det känns skönare att vissa månader har mindre pengar baserat på omständigheter du inte själv råder över. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte varför du tycker det känns skönare att vissa månader har mindre pengar baserat på omständigheter du inte själv råder över. 🙂

Jag har alltid haft timlön. Det är lite som frilans eller säsongsjobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Reservbetonat lag, både på dam och herrsidan.

Första tjejen ramlade och tappade typ 30s bara av fallet, sen var hon väl skakis och träffade en duva, en norrman och typ fisk i en tunna men inga tavlor.

Sen nästa åkte väl kanske inte snabbast, jag tror det var hon Anna-Maria Nilsson eller hur hon nu heter...

Tredje sträckan var det nån herre som tog och han knaprade väl in ett par tiondelar på täten eller nå sånt.

När sändningen väl startade så hade första tjejen redan ramlat, så mitt intresse dog ju rätt omedelbart. Därför jag inte har koll på några namn eller något.

Är det skidskytte på teve som jag missat?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...