Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Fast det är ju klart, för vem fan virar upp pappret på rullen igen efter att ha haft det i röven liksom.

Krya på dej. Nu lyssnar jag på jackson browne. Vad har du emot honom?

Postat

men ffs, hade 3 meddelanden och 9 notifications förut när jag kom hem. nu har jag 1 meddelande och 7 notifications när jag loggar på igen 😑

Postat
vad betyder det?

"Autofellatio, mannens fellatio på sig själv. En liten andel män, enligt Kinseyrapporten en procent, är utrustade med tillräckligt lång penis och/eller vighet för att kunna utföra autofellatio, d.v.s. att vardagligt uttryckt suga av sig själv."

Postat
"Autofellatio, mannens fellatio på sig själv. En liten andel män, enligt Kinseyrapporten en procent, är utrustade med tillräckligt lång penis och/eller vighet för att kunna utföra autofellatio, d.v.s. att vardagligt uttryckt suga av sig själv."

Och dingbats är en av dom?

Postat
Annars kunde du ju lägga upp lite musik och texter redan nu, men det kommer du väl inte att göra?

Nej. Det är inte klart till fsg.

😑

Postat

Vig som jag är skulle jag behöva en meterlång kuk. Hur kom du på det där?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.