Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
dingbats är minst indie, för han lyssnar bara på musik med indie-cred och blir liksom styrd åt ett visst håll av alla listor på pitchfork och sånt som jag inte ens vet vad det är.

Typ!

Jag gillar däremot t.o.m. lady gaga och massa obskyr elektro samtidigt 🙂

EDIT: Metallica och coldplay också för den delen 😄

Redigerat av Pazo
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Jag tycker hela diskussionen om vem som är mest "indie" och "underground" är rätt löjlig. 😛 Att uteslutande lyssna enbart på sånt är lika begränsande som att enbart lyssna på mainstream. Varför inte bara bedöma musik efter dess kvalitéer, snarare än efter hur mycket "cred" du får av att lyssna på det?

Nu ska jag lyssna på lite Hanson... 😄

EDIT: inte direkt riktat mot någon här, bara allmänt rant...

Redigerat av Micke H
Postat
Jag tycker hela diskussionen om vem som är mest "indie" och "underground" är rätt löjlig. 😛 Att uteslutande lyssna enbart på sånt är lika begränsande som att enbart lyssna på mainstream. Varför inte bara bedöma musik efter dess kvalitéer, snarare än efter hur mycket "cred" du får av att lyssna på det?

Nu ska jag lyssna på lite Hanson... 😄

EDIT: inte direkt riktat mot någon här, bara allmänt rant...

Ghey 😛

Postat
Är det en Brabook?

Mitt inlägg om företag försvann, men jag ville bara säga att det inte håller som argument för att företag ska få göra som de vill. Men jag tror inte det hjälper att sluta köpa deras varor - i detta fallet bananerna.

Många länder befinner sej där vi var för hundra år sen, även om det inte är jämförbart rakt av. Det kommer att ta dem tid att komma ifatt. Det försvarar naturligtvis inte orättvisorna, men alla bör vara medvetna om att vi kan köpa billiga varor för att de som procucerar dom har en svältlön.

Postat

MMmmbop.

Tyckte den låten var skitbra. Hade jättedåligt samvete för det när jag efter någon vecka märkte att det var ett pojkband som bara småflickor lyssnade på. xD

man var fan löjlig när man var tonåring.

Postat
MMmmbop.

Tyckte den låten var skitbra. Hade jättedåligt samvete för det när jag efter någon vecka märkte att det var ett pojkband som bara småflickor lyssnade på. xD

man var fan löjlig när man var tonåring.

Oh ja... 😄

Postat
Min spis har gått sönder. Skevat till sig hela den, så plattorna lutar. En knapp sprack och lossnade. Plastskit...

Packningarna behöver bytas till kranarna me... Vattnet sprutar åt alla håll.

Varför flyttar du inte?

Postat (redigerat)
dingbats är minst indie, för han lyssnar bara på musik med indie-cred och blir liksom styrd åt ett visst håll av alla listor på pitchfork och sånt som jag inte ens vet vad det är.

Gör jag junte! I så fall skulle jag ju lyssna på superobskyra grejer bara, och jag lyssnar ju på bob hund och of Montreal och Belle & Sebastian och allt möjligt som är skitstort. Men jag lyssnar bara på sånt som är bra och jag tycker inte att Lady Gaga är bra.

Redigerat av Dingbats
Postat
hehe, nu är det ju helt cp bara för att man tror att alla inlägg är minst 5 minuter gamla

Redan när man trycker på reply är man historisk, eller historia, vet inte riktigt.

Snart ifatt.

Postat

Vi kan va' ghey tillsammans ammans ammans ghey ghey ghey

vi kan va' ghey tillsammans ammans ammans ghey ghey ghey ghey

(umbrella-melodin)

Postat
"Att gå emot strömmen"

...vad betyder det? skulle jag bra gärna vilja veta......... 😄

Det borde ha nåt med magnetism att göra efter som ström och magnetism är två sidor av samma mynt har jag hört. Men jag är íngen fysiker. Har jag rätt eller fel?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.